2012. december 31., hétfő

Úgy döntöttem



...hogy semmit nem fogadok meg az új évre. Minek? úgyis az élet a legnagyobb forgatókönyv író.

Ugyanolyan rossz, jó, szeleburdi, lelkesen minden szépnek örülő, félős, időnként szerencsétlenkedő szeretnék maradni. Nincsenek nagy terveim, nincsenek nagy álmaim. Elfogadom, amit kapok, ami jön. Ez nem azt jelenti, hogy belesüppedek az önsajnálatba, vagy hogy letargikusan elfogadok mindent. Teszek ellene a magam módján, amit lehet.
Röviden: Élek, és vállalom az életemet. Ez is valami.
Sőt.
Ez a minden, az élet.

Még elhangzik egy párszor, de ilyenkor nem lehet eleget elmondani, leírni:

Boldogságosat :))


9 megjegyzés:

  1. Ez egy tökéletes bejegyzés lett kérem szépen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért még tudnék hozzáfűzni, csak nem szaporítom a szót:)

      Törlés
  2. Őszintén, magam sem szoktam fogadkozni. Leszoktam az ilyesmiről. =) A lendület általában újév harmadnapjáig (ha) kitart. Elfogadom a dolgokat, ahogy az élet elém leteszi, és igyekszem a lehető legjobbat kihozni belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy egyetértesz velem:)
      Szerintem Te is úgy vagy vele, ha valamit meg akarsz valósítani, azt biztos meg is teszed. Minden különösebb előre tervezés nélkül.

      Törlés
  3. Nagyon boldog új évet kívánok Neked és Szeretteidnek, kedves Orsi :)

    VálaszTörlés
  4. írtam.. csak megint nem tudom elküldtem e... :D nagyszerű.
    összefoglalva: ölellek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kri:) ennyi jött át, amit írtál, ez az egy komment, de nekem a lényeg ebben is benne van, az 'ölellek' szó:)

      Köszönöm, ez jólesik nekem:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.