2013. január 12., szombat

A jótett helye

               
                  Volna jótettem raktáron, ha épp
                   volna kinek, hová, miért
                   erre jönne a térd, a vért,
                   a nemremélt, a megkísért
                   arra pedig a lég, a jég
                   mezőnyi sértett büszkeség
                   borul vagy omlik,
                   aszerint, hogy a leróvatlan
                   jótettek miatt mily mértékben
                   vagyok a lelkiekkel torkig.
                    (László Noémi)

2 megjegyzés:

  1. Ez jó! Szeretem László Noémi verseit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találtam egy oldalt, tele az ő verseivel...majd szemezgetek még belőle.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.