2013. január 23., szerda

Aforizmák




Van, akinek a lehetőség is probléma, van akinek a probléma is lehetőség.

Aki melletted van, nincs ellened, de nem biztos, hogy tesz érted valamit.

A tömegvonzás másik oldalán mindig ott áll a tömeg iszonya.

Ha leng a zászló, még nem biztos, hogy jó irányból fúj a szél.

Az ember váltott lovakkal rohan a vesztébe, pedig gyalog is oda lehetne érni, s közben gyönyörködni lehetne az út szépségében.

Abból is adhatsz, ami látszólag nincs, hisz a valóság a szeretetből
megteremtődik.

Én vagyok a világ, bár a világ nem tudja, hogy én vagyok.

(Csontos Márta aforizmái)

2 megjegyzés:

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.