2013. január 22., kedd

Hogy is van ez?


Elhatároztam, hogy tavaszra összeszedem magam. Súlyilag...intenzív torna, szobabicikli. Ünnepek alatt, után simán összeszedtem olyan két kilót.

Nesze neked nasi.

Mélységes bánatomban (ajjaj) még főztem egy isteni finom zöldséges, csirkemelles, tárkonyos ragulevest, amiből szedtem egy jóóó nagy tányérral, aztán még egy kis diós metélt hozzá, délután meg egy kis capuccinózás, sütizés a barátnőmmel....

DE!

felírom egy cetlire, hogy HOLNAPTÓL sziggggorúúú koplalás és callenestics:)

holnaptól.

Ahham...

Komolyan. Összeszedem magam:) 
Megfogadtam.




16 megjegyzés:

  1. Én is pont így szoktam... a tárkonyos csirkés ragust pedig nagyon szeretjük... vasárnap főztem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj olyan, de olyan finom lett:) ritkán főzök, de most valahogy nagyon rajta voltam, hogy nekem olyan kell most:))

      tényleg ráhajtok nah, torna, bicikli...hamar lemegy rólam egyébként, csak nehéz fegyelmezni magam, no azt nagyon :D

      Törlés
  2. A fogyókúrát én is mindig holnaptól kezdem el, a "callenestics"-t meg meg kellett néznem, micsoda, mert még nem is hallottam róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye Katici, jó ez a 'holnap' szó?:) lehet rá hivatkozni:)

      ez egy nagyon jó torna, nem ugrálós, ezt még az ilyen vének is bírják, mint én:D nagyon szeretem, minden részemet megmozgatja, szó szerint felfrissülök tőle.

      Törlés
  3. Neked fogyókúra? Ha-ha-ha, bepisilek a röhögéstől. :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pipulka, Te legalább olyan rossz vagy, mint én:D

      jóvanna, ne mondd, hogy Te nem érzed, hogyha a farmeron már csak hanyatt fekve tudod felhúzni a cipzárt?:O:)

      Törlés
    2. Pipulka, Te láttad már Orsit? Csak kíváncsiságból kérdezem.
      Én még nem láttam, de azt gondolom, hogy túloz. Szerintem csak kimosta a farmert, azt összement :) Nemde, Orsi?

      Törlés
    3. Neeem, nem látott:)

      jah, kimostam...no akkor kell még harcolni vele:))

      de már tornázok, tényleg:))

      Törlés
  4. Hát rám is rám férne, jó sok fölösleget cipelek! De olyan nehéz! :))))
    Kitartást hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, lesz kitartás, mert ha egyszer a fejembe veszek valamit... :)

      Törlés
  5. ott a lényeg: holnaptól...:) de ma, ma van :D
    Rám meg aztán pláne rám férne... no, majd holnaptól:)
    a tárkonyos ragut meg imádom/imádjuk!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkezdtem ám:) a földön húztam a nyelvem utána, de végigcsináltam
      :)
      ugye, hogy milyen finom kajákat juttatok eszetekbe?:))

      Törlés
    2. :)
      akkor te előrébb vagy...:)

      igen, és ez nem ér!!! :P

      Törlés
    3. jaj, muszáj volt elkezdeni, mert akkor tényleg csak halogatom/halogatnám minden nap:)

      Törlés
  6. Anonymous1/23/2013

    szobabringa...kelenetiksz...uhh(v....ján ettől kilesznek páran :) )...előbbivel tudok segíteni Neked ojsika...de a kelenetikszet már odaajándékoztam valakinek :D

    http://kepfeltoltes.hu/130123/bringa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) van szobabringám :P vagy úgy gondolod, hogy egyszerre kettőre is szükségem lenne?:)) hééé, annyi plusz azért nincs rajtam:)) a callenetics-et meg tudom má' fejből, annyit csináltam:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.