2013. január 15., kedd

Mi lenne ha



MI LENNE, HA
Mindenki annyit feleselne,
rendetlenkedne, lustálkodna,
tévézne, játszana, duhajkodna,
csapkodna, dobolna, ordítozna,
ugrálna, koszolna, tolakodna,
hümmögne, piszmogna, szöszmötölne,
prüszkölne, csoszogna, gyömöszölne,
gyűrne, karcolna, durcáskodna,
prünnyögne, ciccegne, hunyorogna,
csipkedne, húzkodna, lökdösődne,
dünnyögne, motyogna, nyeletlenkedne,
szipogna, szortyogna, keccegtetne,
mint én?
Biztosan nagyon kimerült
lenne mindenki.
Legalább békén hagyna.
De annyit senki sem képes, mint én.
Sajna.

(László Noémi)

8 megjegyzés:

  1. Katici1/15/2013

    Dehogynem! Egyet biztosan tudok, aki... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg?:) akkor párban futunk a címért Katici :D

      Törlés
    2. :DD...az jó! Sokkal jobb, mint egyedül ;-)

      Törlés
    3. Nem is rossz ez, ha belegondolok:) milyen színes egyéniségek lennénk ennyi jelzővel, nem?:) nem vagyunk unalmasak legalább:)

      Törlés
    4. Nem vagyunk unalmasak? Hát, kaptam már ilyen kritikát :), de sebaj, a lényeg, hogy mi ne unjuk magunkat! :)

      Törlés
    5. Aki ilyet mondott Neked, az először magába kellett volna, hogy nézzen!
      Én mindig azt mondom Katici, hogy ne azt nézd mit mondtak Neked, hanem hogy KI mondta:) Mosolyogj egyet rajta és tedd tovább a dolgod.
      Amúgy meg...az én meglátásom szerint egy cseppet sem vagy unalmas:))

      Törlés
  2. Még szerencse, hogy én merengő tipus vagyok. :-D

    VálaszTörlés
  3. Merengőőő?:O:) azért egy jó pár jelzőt fel tudnánk sorolni Katicivel:)

    VálaszTörlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.