2013. január 25., péntek




Net-csend....
bye all!

9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. alkotói válság:)

      Törlés
    2. jaa:) az más... :)

      Törlés
    3. Reméljük, nem tart sokáig!! :)

      Törlés
  2. Elnézést kislányok, hogy csak most reagálok, meg most jelent meg a kommentetek. El voltam foglalva.
    Orvosokat stíröltem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, nem túl komoly dolog miatt...!!

      Törlés
    2. megmaradok:) ha már tudtam stírölni az orvosokat...kék szeműt kerestem, de csak barna szemű volt:)

      Törlés
    3. Megnyugodtam! :)

      Törlés
    4. a gyógyulás biztos jele, ha már nézegetünk nah:))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.