2013. január 11., péntek

Visszakaptuk


...ma a gépet. Mit mondjak... kétségbeestem rendesen, mikor megláttam a hiányzó ikonokat az asztalról, a sok-sok elveszett linkemet a könyvjelzőkből. Visítani tudtam volna :(
Biztos fogom marni még magam, ha rájövök egy-két dologra, hogy ez is hiányzik, az is hiányzik...
Cserébe kaptam azt, hogy most már megjavult a gép, eltűntek a felesleges dolgok róla.
Most már látom azt is, akiknél szóellenőrzés van és tudok kommentelni, legnagyobb bánatotokra:)

Nagyon le vagyok maradva az olvasással, nézelődéssel.
Lassan bepótolom majd.

6 megjegyzés:

  1. Örülünk hogy visszatértél. (Én legalábbis biztosan) :)

    VálaszTörlés
  2. Csakhogy itt vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a fránya gép volt a "hibás", hogy kénytelen voltam hallgatni:)

      Törlés
  3. Hát nálad is... Örülök, hogy jó a gép. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah, muszáj volt rendbetenni, rengeteg fölösleges dolog volt már rajta.
      Két napomba telt, mire úgy ahogy "visszaszipkáztam" magamnak a linkjeimet, zenéimet...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.