2013. február 22., péntek

A telefonálási


kultúra elég mélyen van némelyik embernél.

Tegnap ücsörögtem a hivatal (ne szépítsük: a munkaügyi központ) folyosóján, volt vagy 20 ember, aki várakozott.
Volt egy nagyon fontos ember közöttünk, akinek két percenként szólt a telefonja. A farmer zsebben volt a telefon és nagyon muris volt, hogy az amerikai himnusz (:O) volt a csengőhangja, de hogy ki tudja venni elölről a telefont, fel kellett állnia. Ez pont úgy nézett ki, mintha a himnuszra állt volna fel.

 A rövid, ám velős beszélgetéseit ki kellett volna sípolni, mint a tévében szokták. Mindezt tette olyan harsány hangon, hogy még a földszinten is hallhatták. Az egész folyosó közönsége tudta kinek beszél éppen (feleség, anya, barát stb.) A qurva volt a legszolidabb szó...

Bocsásson meg nekem a világ, de az ilyen emberre szoktam mondani: ha nem fütyülne az erdőben, kivágnák....

8 megjegyzés:

  1. :)ez nagyon tetszett, kulonosen a himnuszra felallt mondat:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. komolyan! és az volt a poén, hogy végig állt, míg beszélgetett:)

      Törlés
  2. Ezt a mondást még nem hallottam :D tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. Olyan szemléletesen írtad le, hogy láttam magam előtt a jelenetet és elnevettem magam.
    Aztán szomorú lettem, szépséges anyanyelvünk hol vagy?
    Egyébként február 21-én, tegnap volt az anyanyelv nemzetközi napja...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borka, komolyan mondom, hogy az első jelenetnél leesett állal figyeltem....az egész folyosó szórakozott rajta.

      Anyanyelv? végül is ez az ember gyakorolta változatos szókincsű nyelvünket...hogy nekünk nem tetszett? őt nem zavarta.

      Törlés
  4. Elképzelte azt a képet is ahogy feláll a himnuszra s nevettem.
    A végén a nem fütyülne kivágnákon megint csak nevettem nagyon! :,D És még nem hallottam! :-o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye, hogy tudok még én is újat mondani a fiatalságnak:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.