2013. február 15., péntek


...Felhívtak a  T-home-tól, hogy nem akarok e változtatni a díjcsomagomon. Nekem olyan díjcsomagom van, amit úgy hívnak, hogy Paletta 100.
Ebben van egy internet szolgáltatás, egy tv csomag, egy vezetékes telefon és egy mobiltelefon bevonva, amire kapok havonta 100 percet és minden irányba lebeszélhetem. A vezetékes telefonon korlátlanul beszélhetek hálózaton belüli mobilra és hálózaton belüli vezetékes telefonszámokra.

Az ajánlatuk ehhez képest: kevesebb perc a telefonon, korlátozva az időtartam.

Nem akarok változtatni azon, ami nekem jó. Miért akarnak rábeszélni arra, amit nem szeretnék?:)

Hűséges vagyok azért hozzájuk továbbra is:)

12 megjegyzés:

  1. Napi több hívás jön, mindenféle témában minden honnan.Erős önuralom kell hozzájuk, pláne, ha vonalason ugrasztanak ki valahonnan, ahonnan, nem akarok ugrálni.Alvásból is ébresztettek már fel. Tudom, hogy üzlet, ebből is élnek, telített a piac, kell az új előfizető.Nem csak a fent említett szolgáltatóról írok.
    Nem is egy hívás lenne a zavaró, hanem a napi sok.
    Azon gondolkozom, hogy kezeljem őket normálisan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én is nagyon pipa tudok lenni, mikor éjszaka csöng a telefon. Rettenetesen meg tudok ijedni, mert azonnal arra gondol az ember, hogy valami baj történhetett valakivel a családban. Erre fel jön egy reklám fax, egy nem is tudom milyen témában, de mikor megláttam, azonnal eltéptem.

      A nappali hívások...nah arról is regényt lehetne írni. Az első két mondat után lekezelem, ha meghallom miről van szó. Még csak durva sem vagyok, egyszerűen kijelentem, hogy nem vagyok kíváncsi az ajánlatára és katt.

      Nem reklámozni akarom a t-home-t, de még - az én tapasztalataim szerint - ők a legnormálisabbak ilyen téren. Azért is szokatlan volt, mert még nem volt erre példa, hogy ilyennel telefonon kerestek volna meg.

      Törlés
  2. És beleegyeztek?
    Mert az én szolgáltatóm egyszerűen kijelentette, hogy vagy változtatok és felsorolt 3 lehetőséget, vagy egyszerűen megemelik az előfizetést.
    Hiába mondtam, hogy nekem minden jó, ahogy van, erről hallani sem akart. Bírom az ilyen egyoldalú dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy fogadtam el Pipulka, eszem ágában sem volt!
      Szerencsére a T-home nem állított feltételek elé, évek óta megvan ez a fajta előfizetésem és nekem nagyon fontos a korlátlan beszélgetés. Minden rokonom t-home-s/t-mobilos így ki tudom használni velük maximálisan. Remélem így marad még jó ideig:)

      Törlés
    2. Nem arra gondoltam, hogy Ti beleegyeztetek-e, hanem, hogy ők. :-DDDD

      Törlés
    3. áááá, javaslat szintjén tették fel nekem a költői kérdést, hogy nem akarok-e váltani?

      nem akartam:)

      ők egyoldalúan nem változtathatják meg a szerződést, - gondolom én - és azért maradhatott így, ahogy van. Persze azért kis burkolt áremeléseket belerak így is magára a csomagra...

      Törlés
  3. Nekünk is ilyen van, még... Nagyon nagy segítség, hogy tudjuk a skacokat ingyen hívni, azért is vágtunk bele annak idején. Mi sem fogadtuk el tavaly az újabbat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Retropol!
      pontosan azért szeretem én is, mert szükségem van rá, minden szerettünk 100 kilométerekre lakik tőlünk, így tudjuk naponta tartani a kapcsolatot. Lányaimmal van, mikor (khmmm:)]órákig beszélünk és nem kell néznem az időt, hogy jaj már mennyit fogok én ezért fizetni.

      Törlés
  4. miért, miért? hát, hogy ők jobban járjanak!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. no persze, biztos nem a mi érdekeinket nézik, hogy nekünk legyen olcsóbb a csomag:)

      Törlés
  5. Anonymous7/09/2013

    A Paletta M 100 az új díjcsomag, ami nem csak az M betűben különbözik a régi Palettától.
    Most hívtak (kedvesen, kultúráltan) de én sem akarok váltani. Az 5000 perc az 5000 perc :)

    A hívó hölgy azt mondta, hogy ősszel megszűnik a régi csomag és csak új lesz, hát megvárom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig még nem kerestek meg ilyen ajánlattal, de biztos, hogy én sem váltok addig, amíg nem muszáj.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.