2013. február 26., kedd

Ezen is



... túl vagyok, mármint a nagytakarításon. Nincs még minden kész teljesen, de a zöme megvan.
Úgy elfáradtam, mint egy rossz kutya. [nem tudom a rossz kutya hogy fárad el, de nálunk így mondták régen:)]

Az járt az eszemben, hogy bírtam én megcsinálni mindent egy nap alatt, mondjuk úgy 20 évvel ezelőtt. Itt volt rajtam két kicsi gyerek, akikre naponta főzni,  vigyázni kellett, óvodába vinni, de attól függetlenül estére "pipec" lett a ház is. {jaaa, hogy öregebb lettem azzal a 20 évvel?:D hát ez igaz:)} Most már beosztom erre is jó a munkanélküliségem, hagyok másnapra is belőle.
 Ez a sok ablak ilyenkor utálom...jajj meg jujj, de amúgy meg szeretem, mert ömlik be rajta a FÉNY. Peches is szoktam lenni, mert általában rá két napra jön az eső, és ugyanúgy néz ki az ablak, mint előtte...
Amit lehetett lemostam, felmostam, kimostam, megpucoltam, kifényesítettem. Szóval glancoltam egész nap:)

Mit össze nyavalygok egy kis takarításon, igaz?

 Pedig az eredményt meg imádom, mert egyszerűen fellélegzik a lakás a téli fűtés okozta pormennyiségtől, friss illatú a függöny, a szőnyeg egész nap kint napozott, miután jól kipüföltem és megszívta magát a napocskás meleggel.

Most olyan kis elégedett vagyok. Ennek is tudok örülni.

22 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy. Ja kérem az a 20 év ...sokat számít... sőt lesz még rosszabb is sajnos... Itt tegnap óta egy húzamba esik....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy lesz rosszabb is, ajjaj de még mennyire...de amíg bírom, csinálom. Megyek haza Anyához is majd, nála is én nagytakarítok, ott is két nap alatt végzek már:) Aztán megyek a lányaimhoz, besegíteni. Szóval, diplomám lesz/lehet takarításból:)

      Törlés
  2. húúú, te nagyon előre vagy!!:))) kis szorgalmas:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már zavart, hogy nem láttam ki az ablakon:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Pest felé menet útba esel?:D

      mi az nekem, egy lakással több vagy kevesebb, úgyis ha egyszer belejövök, nem bírok leállni:)

      Törlés
  4. Ajj... A száradó függöny illatát de szeretem én is! =D És csilli-villi minden...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, megéri a fáradtságot:)

      Törlés
  5. na én az ablak pucolást kihagytam mivel nekem ma főznöm is kellett:)) Pedig most már látom hogy elég koszos az ablak:)...na majd hétvégén megoldom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a napsütés megmutat ám mindent a lakásban:) míg borongós idő van, nem látszik annyira, de most már igen.

      Törlés
  6. No akkor kérlek erre is vedd az irányt. De készülj fel a legrosszabbra, én vagyok a világ legrendetlenebbje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá, boldogulnék én nálad is, ha belevetem magam:)

      Törlés
    2. Így látatlanban nagyon bátor vagy, ha-ha-ha!

      Törlés
    3. Fanatikus vagyok:D

      Törlés
  7. Nagyon ugyes vagy!:)
    Az utolso mondatodra neztem, es azon vigyorgok itt magamnak, olyankor kell behuzni a fuggonyt:D Raadasul a sotetitot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. khmm:) nagyon jól mondod:D

      Törlés
  8. Ügyeske vagy :)
    A tavaszi nagytakarítás... tényleg, lassan aktuális :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá, nem ügyesség ez, hanem muszáj:)
      egyszerűen már nem bírom ilyenkor nézni a fűtéstől "fekete" függönyeimet:)

      Törlés
  9. Hát ez az eső a Te kedvedért esett szerintem, mert itt ragyog a nap :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnéztem a radart az időképen akkor...egy akkora pacni volt csak a környéken, ami éppen befedte a térképen a várost :)

      Törlés
  10. Férfiként természetesen nem a takarítás a kedvenc hobbim de az kétségtelen, hogy utána jó végignézni az eredményen! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nagyon jó, tényleg:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.