2013. március 24., vasárnap

Azért


...teszem ki bejegyzésbe, mert egy nekem nagyon tetsző bemutatkozás...üdvözöllek nálam Lexana!

blog, a fejemben keletkezett gondolatok színes, szentimentális,szánalmas manifesztációiról. blog arról, hogyan evezek a szennyes pocsolyákon keresztül, hogy gázolok át cipőstől a házon, hogy folyton rossz filterből készítek teát és hogy kutyavacsorája vagyok. hogy hamarabb érzem, minthogy felfognám, hogy emlékeket hurcolok a pénztárcámban és hogy a szívjegelés a legfőbb tevékenységem. hiszek abban, hogy minden okkal történik. és ha ma még nem tudjuk mi az, majd holnap rábukkanunk. hiszek az ölelésekbe, amikbe belahalunk és amik annyi mindent elárulnak. hiszek a mosolyokban, az érintésekben és hiszek a könnyekben is. hiszek a varázsban, az álmokban és abban is, hogy Füles csak szivat mindenkit a farka elhagyós témával. két lábbal a föld felett járok és "keserű mint az életem kávé"-t iszok. néha fájdalomtól megtört szívű, néha a nyuffanatosan boldog. semmivel sem több de nem is kevesebb, mint bárki más.

8 megjegyzés:

  1. óóó :) Nagyon kedves vagy! Remélem lesz olyan írás, ami tetszeni fog :) Nekem is tetszik a Te blogod, fel is iratkoztam!! Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:)

      biztos lehetsz benne, hogy ezentúl olvasni fogom az írásaidat, kár hogy nem figyeltem fel előbb rád...

      Törlés
  2. Én nagyon kedvelem a bejegyzéseit... ahogy ír. Sokszor régi önmagamra ismerek benne. Érdekes megélni, szembesülni azzal ily módon, mennyit változik az ember az évek folyamán.
    De ha nem erről lenne szó, akkor is nagyon kedvelném a stílusát. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a stílus, a szép megfogalmazás, az őszinte hangnem az, ami megfogott engem is...

      Törlés
  3. Zseniálisan ír!
    Nem véletlenül fedeztem fel már jó rég! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bár hamarabb felfigyeltem volna a blogjára! de pótolom:)

      Törlés
    2. Pedig én még ki is raktam oldalra! :P

      Törlés
    3. láttam nah...:) mondom, hogy pótolom:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.