2013. március 16., szombat

Mindig változhatunk



"Az anyagi világ itt van, látható, arról olyan sokat nem érdemes beszélni. ....Én nem tervezek soha előre. Nekem ez a perc számít, amit most élek. Majd odafönt eldöntik, merre megyek. Bármi történik itt velem, velünk, az élet megy tovább....

- Mivel vértezze föl magát ma egy fiatal? Megtanulhat-e valaki lemondani? Vagy éljünk a percnek? Ha van üzeneted, az hogy szólna?

- Légy önmagad. Szeress teljes lényedből. Figyelj mindenre és mindenkire, de ne törődj  mások véleményével. Légy természetes és tiszta szívű. És ne hidd el, hogy a világ nem gyönyörű. Legfeljebb mi tesszük csúnyává és boldogtalanná. De mindig változtathatunk..."

Schäffer Erzsébet: A szőlővirág illata c. könyvéből

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszett, es milyen igaz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem Schäffer Erzsébet könyveit.

      Az utóbbi időben úgy olvasok könyvet, hogy megjegyzem az oldalakat, ahol/amit én nagyon jó gondolatnak tartok, és kiírom egy mappába.

      Törlés
  2. Hú, ez nekem is nagyon.... Köszi, hogy elhoztad! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy örülök, ha másnak is tetszik, amit bejegyzésbe teszek:)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik... el kell olvassam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem összefüggő történet, de nem bánod meg szerintem, ha elolvasod:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.