2013. március 28., csütörtök

Nők Lapjából...



"- Ha kiállod a próbát, megkapod, amire vágysz. Türelem kell hozzá, és elfogadása annak, hogy nem vagy mindenható. Nem tudsz megtenni sok mindent, amit eddig könnyűszerrel megtettél. Bízz magadban. Ott van az erdő, ahol már otthonosan ismerős vagy. A hegyi utak, amelyeken annyit gyalogoltál, most járhatatlanok számodra. De itt van a forrás, ott a tó, a kövek, a virágok. És itt a csönd. Legyen ez elég.
(.....)
Sokáig késett a próbád. Nem lesz könnyű utad, ahogy senki ember fiának nem könnyű az útja....Egyet tudj, nem vagy egyedül. Már akkor szerettek, amikor a létezésedről senki nem sejtett semmit. Ez az élet csodája. És majd elég erős lesz a hited, hogy ezt teljes lelkedből érezd, akkor újra erős lesz a tested, és meglátsz engem is igaz valómban...."

(Shäffer Erzsébet)

6 megjegyzés:

  1. Szép.... Nekem megvan az egyik kötete, abban is jó írások vannak, bár az utóbbi időben szerintem nagyon elment egy ....hogy is mondjam... ilyen... folklór stílusba... ami már nekem kicsit sok.
    De a régebbi kötetei, írási jók!!!
    Tóth Krisztinát szereted??? én a kortársak közül őt szeretem a legjobban!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem megvan minden kötete, mindig is szerettem az írásait. igen, kicsit változott a stílusa szerintem is, de mi is változunk, a világ is, az írnivaló is, így tulajdonképpen meg sem lepődik az ember rajta:)

      Tóth Krisztinát sajnos csak a Nők Lapja oldalain megjelent írásaiból ismerem, teljes könyvét még nem olvastam, de a pótolni valók között tartom számon! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. igen, megérinti az embert és olyan szépen írja le...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.