2013. március 17., vasárnap

Színek


...csak úgy, a hangulatért... süt a nap, hideg van brrrr mert vasárnap van, mert..mert..mert...tavasz lesz, egyszer:)

Legyen jó a napotok!

A képek és az aláírások a Nők Lapja Cafe oldaláról származnak!

 Zöld tájakra vágyunk és sok pipacsra! 
 Csodálatos naplementékre szeretnénk romantikázni a tetőn

10 tavaszi háttérkép
 Nem létező kabriónkkal akarunk hasítani az aszfalton, és harapni a napsütést
Letöltöttük a tavaszt: 10 tavaszi háttérkép
  A nyarat is várjuk...
10 tavaszi háttérkép
Színeket! Színeket!

Katicákat is szeretnénk már végre látni! 

 Szimatolni szeretnénk a virágzó cseresznyefát! 

10 tavaszi háttérkép
 Ennyiféle színt akarunk! 

Letöltöttük a tavaszt: 10 tavaszi háttérkép
Tulipánt szeretnék kapni ajándékba!

4 megjegyzés:

  1. Egyetértek. Mondjuk kabrióval nem szeretnék hasítani, az valahogy nem szerepel a vágyaim közt.
    Katicákat láttam mostanában, még a nagy hideg előtt, a házunk lépcsőjén, egy csomót. Hogy kerültek oda, nem tudom. Meg voltak dermedve, a legtöbb széttaposva. Amelyikben még volt élet azt félretettem egy védett sarokba.
    Csináltam képeket is róluk, de nem sikerült.
    Szegények, nem tudom, túlélték-e ezt a márciusi telet :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is láttam már őket mozgolódni, még van is egy fotóm, amit ide is felraktam, ahol egy virágon trónol egy kis katica. Szerintem megsínyli minden ezt az időjárást.

      Törlés
  2. hát ...kíváncsi leszek mi lesz a rügyekkel... itt még ma is -5 fokot ígérnek. Jó részének biztos annyi....
    Ami a kabrióval való száguldást illeti...hát én benne lennék :))....inkább így borzoljon a szél mint a motoron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a tulipán levelei lefagytak, azt már látom...meg a krókuszok is, ami már kibújt a hó alól... ma hajnalra -10 fok volt...ezt már nem bírták ki:(

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.