2013. április 25., csütörtök

Huhhh


...nagyon nehéz feladat elé állítottál Flóra:)
Először is nagyon megleptél, hogy gondoltál rám a díjjal kapcsolatban és köszönettel elfogadom.

Az én négy jelöltem: remélem nem harapják le a fejemet érte :)
{Katicit csak azért nem soroltam ide, mert már Flóra megelőzött:)}



Pipulkámnak,  azért mert szeretem és punktum:)
Jenevernek, mert ősidők óta kedvelem a szépségeket, amit mutat nekünk képekben és írásokban egyaránt
Cirnyónak, mert nagyon szeretem a stílusát
Juditnak, mert annyira változatos, szép, elgondolkodtató írásai vannak


Szabály:
1. Megemlítem kitől kaptam
2. Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma
3. Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogoknál...

Ha tehernek veszitek ezt a díjazgatási ceremóniát, nem fogok neheztelni érte!:)
Ha elfogadjátok, örülni fogok, ha nem, azt is megértem:)

Egyébként meg...szívem szerint még jó pár embernek ajánlanám ezt a díjat!

10 megjegyzés:

  1. Köszi Orsi! Remélem te is örömet és meglepetést okozol!!! Szia

    VálaszTörlés
  2. Tiszteletteljes köszönettel elfogadom. :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Orsi! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, hálás vagyok ért! De a legnagyobb örömet a látogatásaid jelentik a számomra :)
    De ugye nem haragszol meg, ha nem adom tovább, nálam ezek a labdák mindig elakadnak.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy haragszom, rád bíztam, hogy mit kezdesz vele:)

      Törlés
  5. Köszi Orsi, én is így voltam vele :)
    ..Te meg engem előztél be, de azért nem haragszom ám :)
    És küldöm a gratula puszit... Átment?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ühüm, át bizony, pont szembetalálkozott az én gratula puszimmal, amit Neked küldtem:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.