2013. április 10., szerda

Mikor vagyunk a legszebbek?


Meryl Streep (fotó: internet)

Az amerikai Allure magazin kétezer embert kérdezett meg arról, hogy mikor a legvonzóbbak a két nem képviselői. A felmérésben résztvevő urak és hölgyek nagyon hasonlóan látják a helyzetet, szerintük a nők 30 évesen, a férfiak 34 évesen nyújtják legjobb formájukat. A vizsgálatból az derül ki, hogy a nőkön 41  esztendős korukban kezd látszani az öregedés, 53 éves korukban már nem vonzóak szexuálisan, 55 felett már öregek. A férfiak kicsit később, 43 évesen kezdenek el korosodni, 58 évesen már nem fessek, 59 felett már idősek. A megkérdezettek szerint azért vannak olyanok, akik korukhoz képest kifejezetten jól tartják magukat, ilyenek a hölgyek közül Meryl Streep*, Jamie Lee Curtis és Julia Roberts, a férfiak körében pedig George Clooney, Sean Connery*, Bill Clinton, Brad Pitt és Richard Gere.

{* imádom:)}

A cikket a Nők Lapja  2013. április 03-i, 14. számából írtam ki.

Szóval, én kiakadtam ezen kissé, hogy ennyire leírják a nőket 50 éves kor körül/felett...

8 megjegyzés:

  1. Orsikám, hát ez csak Amerikára vonatkozik. :-)) Nem olvastál figyelmesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóóó, milyen igazad van:) és tényleg:) akkor mi szépek leszünk 50 felett :D

      Törlés
  2. Anonymous4/10/2013

    Merylt én is imádom és bár női szemmel,szerintem még mindíg gyönyörű. Lehet nekem meg van 1-2 évem és game over :) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá, azért ne írjuk már le magunkat, azért sem!! juszt sem!! :)

      Törlés
  3. Ezeknek az évszámoknak nem kéne olyan nagyon bedőlni. Lépcsőházunkban egy hölgynek az unokája visszaadott több évet. Nemrég tudtam meg, hogy elmúlt 8X. Még ma is vezet, gondolkodása friss és lendületes.:-)
    Öröm hallgatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, hogy nem, csak azért kicsit felhorgad bennem az a női öntudat, hogy na ne mááár, hogy öregnek nézzenek bennünket:)

      az én szomszéd bácsim is 81 éves, és nagyon ott van mindenben, tájékozott a világ dolgairól, nagyon jókat tudunk értekezni a kerítés két oldalán kertészkedés közben:)

      Törlés
  4. Én akkor akadtam ki, amikor egy cikkben a 30 (harminc!) feletti nőket írták le...
    Amúgy meg tojni kell az egészre, ha meg van a megfelelő kisugárzás, igényesség, mosoly, akkor bizony az érett nők is bombanők, és ez a férfiak véleménye ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon be tudok rágni, ha a nőket leírják!

      Egyébként igazad van, ismerek én is középkorú nőt, aki felveszi a versenyt a fiatalabb korosztállyal:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.