2013. április 27., szombat

Pontosan ma


kettő éve, hogy elkezdtem a blogolást. Jól megnéztem a freeblogos régi blogomat, mert olyan hihetetlen, nekem sokkal többnek tűnik, hogy elkezdtem.

Annyi gondolat van a fejemben: hogy is kezdtem az egészet?...hogy ismerkedtem a freebloggal?... s milyen félénken kezdtem írni a bejegyzéseket, a tudatlanok hanyag eleganciájával.

Aztán az első komment, amit kaptam Katytól, akinek már lassan egy éve "pihen" a blogja, azt sem tudom mi van vele...aztán írt Oximoron is. Emlékszem, fülig ért a szám, úgy örültem.

Lassan kezdtem kitekinteni a többi blogra, aztán vettem a bátorságot és elkezdtem kommentelni másoknál.

Egy teljes véletlen folytán ismertem meg pld.  Katicit. A freeblognak volt egy olyan funkciója, hogy akiknek friss bejegyzése volt, megjelent egy listában és én ott időnként szétnéztem. 2011. júliusában volt, hogy egymás alatt volt két teljesen egyforma blogcím: Ami a szívemet nyomja - hát ezt már muszáj volt megnéznem:) és így találtam rá Katicire, akinek írtam is utána nem sokkal, válaszolt és ez nekem olyan jólesett, hogy neki fogalma sem volt erről:D
A szimpátiám mai napig tart felé:)

Már nem nagyon tudom, hogy kire hogy bukkantam rá. Biztos szörföztem a már ismert blogok címlistájában és úgy találtam magamnak olyan blogokat, embereket, akiket a mai napig kedvelek.

Volt olyan blog, amit éppen hogy csak megnéztem, aztán soha többé nem jártam arra.

Mindig olyan blogokat kerestem, ami valami miatt megragadta a figyelmemet. Kerestem a szépet és a jót...találtam is nem keveset.
Szeretem őket.

Aztán hűtlen lettem a freebloghoz. Eleinte hiányzott, de rájöttem, hogy itt sokkal szélesebb a paletta minden tekintetben. Hamar rájöttem itt is a szerkesztésekre, variálhattam kedvemre....

...éééés valahogy jobban kinyílt a világ azzal, hogy itt jóval több embert ismertem meg a blogokon keresztül, nagyobb lett a pörgés és én jó kedvvel firkálgattam a bejegyzéseket.

És mennyi mindent kaptam tőletek! Nem is tudjátok, hogy csordultig van sokszor a szívem-lelkem a szépségekkel, amit adtok nekem ismeretlenül...vagy amikor veletek szomorkodtam, ha valakit bánat ért...vagy mikor könnyesre nevetem magam egy-egy íráson...vagy olyan csodás kézimunkákat ismerhettem meg, amit azelőtt azt sem tudtam, hogy van olyan...szóval csak kapok és kapok állandóan tőletek:)

Nyugodtan kijelenthetem: sokkal gazdagabb lettem attól, hogy - ha csak így blogokon keresztül is - 'ismerlek' Benneteket.

No, most lehet azt gondolni: jó kis nálas írás lett ez:)
Ne gondoljátok annak. Én ezt érzem, így érzem.

És megköszönöm, Mindenkinek, amit adtatok nekem a két év alatt. Az olvasnivalókat...fotókat...kedvességet...mosolyokat...sírást..rengeteg hozzászólást... a látogatásokat. Szóval: mindent.


32 megjegyzés:

  1. Még csak két éve? Nekem úgy tűnik, mintha sokkal régebben, mintha mindigis lett volna...
    S tudod, mi jutott eszembe? A versek, idézetek mögött bújkáló Orsi. Hogy mennyire örültem az első személyes bejegyzésnek, s hogy utána is hányszor elbizonytalanodtál...Azt mondtad, a költők, írók sokkal szebben le tudják írni...Ez igaz, de nem orsisan.
    Nagyon, nagyon örülök a szárnyalásodnak!! Gratulálok Orsi a szülinaphoz. Így tovább!! Már csak magunk, vagyis az olvasóid miatt is ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sokkal többnek tűnt, nem is tudom miért. Talán mert oly sok minden történik nap mint nap az emberrel.

      Igen, a freeblogon inkább csak verseket, idézeteket írtam. Itt már sokkal személyesebb hangvételű lett, olyanokat írok le, amiről soha nem gondoltam volna, hogy ennyit is kiadok magamból.

      Nagyon köszönök Neked mindent Katici:)

      Törlés
    2. Nekem köszönöd? Mit? Magadnak köszönd :)
      Amúgy meg, nekem van köszönni valóm, nem kevés.

      Törlés
    3. az egész hozzáállásodat:)

      Törlés
  2. Én öt éve blogolok és a blogolon kezdtem... jó visszatekinteni, valóban... :)
    Tény, hogy valódi barátságok szövődtek, és ezért nem lehetek elég hálás a világhálónak :)
    További csodálatos blogolást Orsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öt éve? húha, ügyes vagy:)

      a világháló sok mindent/mindenkit hoz az ember életébe:)

      Köszi Cirnyó:)

      Törlés
    2. Közben utánaszámoltam és az az öt, valójában több, mint hét... :D

      Törlés
    3. uhhhh, én bitti nem bírom olyan sokáig:D

      Törlés
  3. Drága Orsi!
    Szívből gratulálok a 2 éves blogodhoz. Igen, én is hasonlóan érzek, sokat kaptam és kapok a blogra látogatóktól.
    Jó volt és jóleső érzés olvasni Téged.Szeretem olvasni az írásaidat, a verseket, kellemes látni a szépséges képeidet fotóidat.
    Jókedvet, jó egészséget, sok szeretetet kívánok Neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, nagyon kedves sorokat írtál nekem, köszönöm szépen.

      Igen, az legyen, jó kedv, jó egészség, sok szeretet...a többi meg megoldódik.

      Szép napokat kívánok Neked:)

      Törlés
  4. Anonymous4/27/2013

    Gratulálok az évfordulóhoz :) Olyan szépen leírtad az érzéseidet.Nekem nincs blogom, sőt, nem szégyenlem, maga a netvilág is csak pár hónapja "nyílt" ki számomra, ami abban ki is merül hogy a megtalált kedvenc blogokat olvasgatom és egyre többször érzem, hogy néhány szóban milyen jó is így ismeretlen ismerősként "beszélgetni" a hasonszőrüekkel:)) Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, minden nap kapok valamit a gondolataidból.Remélem tőlem is szívesen veszed ha néha írok:)) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Eszter:) én nagyon örülök minden megnyilvánulásnak, így a tiédnek is, úgyhogy írj csak mindig bátran:))

      Törlés
  5. Egyáltalán nem az és bizony erről szól az egész, amiről írtál. Örülök, hogy te is így vélekedel...legyen még sok örömed benne a sok jó embernek köszönhetően!!! Szép hétvégét Orsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Flóra, úgy lesz, hisz olyan blogtársakhoz járok, akik szépeket adnak nekem:)

      Neked is legyen szép a hétvégéd!

      Törlés
  6. Gratulálok, Orsi, de jó, hogy vagy...! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Laci bá' :)

      lehet ilyet írni ilyen nagy nyilvánosság előtt, hogy én meg rendkívüli módon kedvellek??:)) az írásaidat, az életszemléletedet, a harcaidat, a tanításaidat...szóval úgy ahogy vagy:))

      Törlés
  7. Há szívesen azt jóvan. Nem kell itten "nálaskodni" :-DDDDDD

    VálaszTörlés
  8. Jaj, én nagyon szeretek itt időzni nálad (is)! :-)
    Jó, hogy legalább így ismerhetlek... S ugye, semmi nem véletlen... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chanson, detto :)) jó, hogy látlak! <3

      Törlés
  9. Nagyon örülök, hogy Flóra által megismerhettem a blogod! Még sok-sok boldog blogírással és -olvasással töltött percet kívánok neked! :)
    És igen, én is hasonlóan félve, tudatlanul kezdtem blogolni majd 1,5 éve, és én is nagyon-nagyon örültem az első kommenteknek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ditti, kedves tőled:)

      a receptes blogodról már csemegéztem...holnap megsütöm azt a soklapos sütit, most nem jut eszembe a neve, de már kinyomtattam:D

      Törlés
  10. Örülök, hogy rád találtam. :) Szívesen olvasom az írásaidat, a gondolataidat, a képeidet. Valóban jó így "ismerni" a másikat és mégsem. Van ebben a blogolásban valami érdekes, szeretni való. :) További többszöri 2 évet kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Noryta:) külön öröm számomra, hogy egy városból vagyunk:)
      valamelyik vásáron majd megkereslek:)

      Törlés
  11. Jó az embernek elégedetten visszatekinteni.Hálásnak lenni.
    És jó a jól elvégezett munka.
    Mint a jó blog.
    Még sok-sok szép bejegyzést, főként a magunkfajta , nemrég bekapcsolódottak számára, örömére.
    Most mindkettőnk nevében, Róbert és Júlia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok mindenért lehet hálásnak lenni. Az ilyen írásokért is, amit kapok tőletek.

      Róbert, Júlia nagyon szépen köszönöm a kedves sorokat!

      Törlés
  12. Gratulálok! :)
    Örülök, hogy Rád találtam, szeretek itt olvasgatni, gyönyörködni a képeidben!
    Legyen még sok-sok-sok Orsi bejegyzés!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Jenever, igyekezni fogok:)

      Törlés
  13. És akkor én most
    Megköszönöm Neked, amit adtál nekem a két év alatt. Az olvasnivalókat...fotókat...kedvességet...mosolyokat...sírást..rengeteg hozzászólást... a látogatásokat. Szóval: mindent. :)

    De tényleg, ha van egy komment valamelyik bejegyzésemnél már tudom, hogy csak is Te lehetsz aki írt valami kedveset, vicceset vagy valami bölcset a bejegyzésemhez! :)
    Örülök, hogy valahogy egymásra találtunk (már nem emlékszem, hogy Te találtál meg engem vagy én Téged) és örülök, hogy a kölcsönös olvasgatás tart továbbra is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No látod, azt én sem tudom, hogy kinél találtam rá a blogodra, de az biztos, hogy nem bántam meg és tuti, hogy én olvasni foglak...bár pont az előbb láttam, hogy alkotói válságban vagy...remélem nem sokáig!!!
      Köszönet a sorokért:)

      Törlés
  14. Nagyon örülök, hogy Rád találtam!:)
    A blogod a gyerekkoromat juttatta eszembe, de nem csak úgy, hogy felvillantak képek, hanem szinte újra éreztem illatokat, színeket, érzéseket, ízeket... Sok-sok hasonlóságot fedeztem fel, egy idő után már nem írtam megjegyzést, mert nem akarok túl sok lenni. :)
    Olyan szépen le tudod írni a gondolataidat (ami nekem nem megy), hogy az jut eszembe, igen, ilyesmit érdemes csinálni, mert ilyen blogon jó időzni. Persze a személyiséged az, ami átjön és teszi ilyen otthonossá ezt a helyet.(Nem tudom, hogy sikerül-e idáig eljutnom.)
    Úgyhogy még sokszor két évet kívánok Neked merő önzésből, hogy sokáig olvashassalak!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Aranyperzsa, nekem nagyon jólesnek a megjegyzések, mert azt jelenti, hogy írtam/mutattam valami olyat, ami felkeltette a figyelmeteket.
      bármennyit írsz, nekem akkor is tetszik és jólesik:)

      A másik meg: "Nem adhatok mást, csak mi lényegem" - Madách Imre szavaival fejezem ki azt, hogy ez nekem így jön, ami eszembe jut, írom le, mutatom meg nektek.
      szívből örülök, ha jól érzed itt magad, miközben olvasgatsz, nézelődsz:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.