2013. április 1., hétfő

Statisztika


...vagy valami olyasmi...tőszavakban/mondatokban:)

  • Péntek délutántól (akkor jöttek haza a lányaim...) 19 féle kaját készítettem ma délután öt óráig...ebben nincsenek benne a saláták pld.
  • kétszer mentünk el sétálni, mind a kétszer megáztunk
  • megettem kb. egy tonna kaját, de ezt csak úgy, hogy kóstoltam...mi lett volna, ha rendesen eszek?:O:O
  • másfél liter kölni/parfüm/pacsuli van rajtam per pillanat...vagy legalábbis úgy érzem...
  • elfogyott egy rakás tojás
  • a legidősebb locsolóm 81 éves volt
  • a legfiatalabb 2 és fél {imádom:D}
  • hatvanhatszor (vagy ki tudja hányszor...} fontam be a lányok haját...
  • megszámlálhatatlanszor kaptam ki társasjátékban  { :@  }

Imádtam ezt a három napot...

13 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ilyen szép napod volt, annak ellenére, hogy kétszer is sikerült eláznotok.
    Az esőből nekünk most nem jutott, sejtheted, hogy nem hiányoltam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. futó záporok voltak, csak éppen sikerült "beletenyerelnünk"...de nem volt vészes, volt ernyő nálunk:)

      Törlés
  2. Az igazat megvallva kicsit irigykedek. :-) Bár majd 80 éves locsolóm nekem is volt, apukám személyében. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye milyen tüneményes locsolóim voltak? és még verset is mondtak! igazából ezt a kettőt (81 és a két és fél évest) imádtam nagyon:)

      Törlés
    2. El is hiszem. :-))

      Törlés
  3. Ez nagyon tetszett ez a statisztika, mert egyebkent nem szeretem oket:)
    Igazan szellemes!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó, ez csak olyan házi, motyogós statisztika:)

      Törlés
  4. :))))hehe...."házi motyogós!" Hát ez óriási! :))) de aranyos:)

    VálaszTörlés
  5. Én is, bár mondjuk munkával telt főleg. De azért hétfőn pótoltam amit lehetett! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. helyes! Ki ne maradj a jóból:)

      Törlés
  6. 81 éves :) de jó..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan, a drága szomszéd bácsi volt:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.