2013. április 19., péntek

Találkoztam



...egy gyerekkori barátnőmmel, akivel együtt nőttünk fel, egy suliba jártunk 8 évig.

Röhögőgörcsöt kaptunk, mikor felidéztük, hogy tanultunk meg biciklizni, férfi biciklin vázon alul...hihetetlen, még belegondolni is, hogy lehetett úgy tekerni???:O úgy mentünk vele, mint a villám.
 Régen, falun örültünk, ha egy családban volt egy bicikli és az általában férfi bicikli volt. Hol volt akkor még mountain bike?:))

Emlékszem, mindig csupa fekete olajos volt a lábam szára, hozzáért a lánchoz, mert nem volt rajta láncvédő. Az még el is ment addig, míg nem volt rajtunk nadrág/harisnyanadrág, csak kisgatya vagy szoknya, mert a pucér lábunk szárát le lehetett dörzsölni, de a nadrágból már...hááát az már bajos volt kissé.
Nem dicsértek meg érte...

Az már nagyon menő volt később, ha már vázon felül megtanultunk bicajozni. Akkor már semmi nem állíthatott meg:) Borultam annyit, de annyit...volt, hogy ájultan szedtek össze a járdáról, mert a járda srégen (így kell írni?:O volt, én meg ahogy ráhajtottam, kisiklott a kereke és bummmm...elterültem, bevertem a fejem, úgy locsoltak fel. Aztán féltem, hogy megmondják Nagymamámnak, mert akkor még tőle is kaptam volna érte :)

Ez csak úgy eszembe jutott most azon felül, hogy felidéztük a barátnőmmel.

14 megjegyzés:

  1. Fiú létemre női biciklin bicikliztem amikor már kinőttem a kisbiciklit,egy vastag szivacsot kellett kötni a vázra ,hogy amikor lecsúsztam a pedálokról ne törjem össze nagyon a tojásokat. A nyeregnek még a közelébe sem értem akkor 6 évesen .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ez az:) pöttöm gyerekek voltunk és mentünk, mint a szél a nagy felnőtt biciklikkel :)

      Törlés
  2. Nekem nem volt ilyen élményem, mert kicsi bicajon tanultam, de az tömörgumis volt és állandóantekerős. :-DD No az se volt muksó, hihihi, meg nem állhattál egy másodpercre sem vele pihentetni a lábad.
    A szokásos söprűnyeles kombinációval rohangáltak velem.
    Nagyon sokáig csak álmodhattam igazi bicikliről. Hú, de vágytam egy camping bicajra! Az volt ám a menő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Velünk nem rohangált senki, hogy megtanuljunk biciklizni:) Komolyan mondom, mai fejjel már el sem tudom képzelni, hogy mertünk és tanultunk meg magunktól bicajozni, pláne így, vázon alul:D Jujjj:)

      Törlés
  3. Anonymous4/20/2013

    Bizony Orsi, és azon a férfi biciklin hátul a csomagtartó, amire felpattant a kishúgom, aztán vihogva száguldoztunk a jó kis lejtős utcában... amit én akkor kaptam az anyámtól a vakmerőségemért...de megérte. Mi is ha összejövünk húgommal... hát van mit felidézni:)) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszter, percekig nem tudtuk abbahagyni a röhögést, folyt a könnyünk, ahogy felidéztük:)

      Vakmerőek voltunk, ez biztos. Felnőtt fejjel már sokkal óvatosabb az ember:)

      Törlés
  4. :) Anyukám épp pár napja nézett tűnődve a lányom után, aki a közepes méretű biciklijével száguldott, hogy vajh ők mikoris tanultak meg biciklizni, mert hogy nem volt kisbicaj, csak a felnőtt bicaj... és hogy vázon alul tekertek ők is....
    De - minden megoldható volt!!! és ez is szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Krikszi:)
      Dehogy volt kisbicaj, még csak nem is láttunk olyat akkoriban a falunkban:)
      Jól van, megnyugodtam, azt hittem csak mi voltunk ilyen vázon alul tekerős gyerekek, de látom hogy máshol is divat volt ez :))

      Törlés
  5. Szerintem ez mindenhol divat volt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg, csak hajlamos voltam azt hinni, hogy a mi falunkban voltak ilyen kis dilisek annak idején:D

      Törlés
  6. Ismerős a történet, én még a tesómat a vázon is vittem férfibiciklin :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, az egy külön történet, ha még vittünk is valakit a vázon:) Ha engem vitt ott valaki, húú de nem szerettem ott ülni, mindig fészkelődtem, mert vágott a váz:)

      Törlés
  7. Milyen jó nosztalgiázni ugye??? ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nagyon kell az ilyen barátnős/röhögős/nosztalgiázós nap:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.