2013. április 17., szerda

Tavaszt ültetek


Tavaszt ültetek magamból,
Illatokkal körberakom,
Színét fonom szép szavakból
S ha kész leszek, Neked adom! 

Koós Attila




Harmadik napja szinte egész nap kint vagyok a kertben. Próbálom behozni az időjárás okozta lemaradást. Estére már úgy esek be a házba, eltámolygok a fürdőszobáig, aztán valahogy majd csak kimászok onnan:) 
Már a földben a hagyma, a petrezselyem, sárgarépa. Lenyírtam a füvet, kihordtam/elrendeztem az összes leandert a pincéből. Tavaszi virágokat primulát ültettem szét, megkapálgattam az összes virág körül a földet. Kint a ház előtt, az utcafronti részt rendbe tettem. Levágtam/megmetszettem a borostyánt.

Folyamatosan értekeztünk a szomszéd bácsival:) Pletyók...mi történt az utcában...a szomszéd utcában...a városban...mindent tud :D Élmény hallgatni:)

Hallgatom közben a folyamatos rigófüttyöt, a csicsörke ott csicsereg az antennán, szagolgatom a virágaimat...szóval naggggyon jól elvagyok kint:)

Remekül látszik már rajtam a napsütés eredménye.
Határozottan látszik az "otthonka effektus". Én neveztem el így, mert régen, az idős nénik ha elmentek a strandra és fürdőnacira vetkőztek, látszott az otthonka meddig ért, a nyaknál, az ujja résznél, meg a lábszárnál. 
Nos, ugyan nem otthonka volt rajtam, hanem póló, meg melegítő alsó, és a póló teljesen kirajzolódik, az arcom, a nyakam, a karom a póló ujjától lefelé már barna:D 

No. Ennyi. Holnap folytatom, ami még hátravan:)
Sallalla...
az élet szép, tenéked magyarázzam? (Heltai után szabadon...) 

Mindenkinek kívánok élménydús, napsütéses, illatos, jól elfáradós, kertészkedős napokat:) kívánt rész aláhúzandó:)

8 megjegyzés:

  1. Ez igen! Jól belehúztál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon hiányzott már a kertben való ténykedés:)

      Törlés
  2. Anonymous4/17/2013

    Dettó ugyanígy, ujjatlan pólót égetett rám a napocska. Na ma már óvatos duhajként naptejjel mentem kapálni az eprest. :)) Annyira csodálatos a fotó a bogikról, azok a színek... és aranyos az idézet is:)
    Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huuu, nagyon égetett a nap, vigyázni kell ilyenkor.

      a fotó a netről van, sajnos nincs ilyen virágom, csak annyira megtetszett nekem is:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Hát még engem a kinti ténykedés:)

      Törlés
  4. Köszönöm, meg van, csak munka után, már valahogy sehogyse akaródzik kimászni a kertbe. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elhiszem, hisz egész nap rohangálsz, intézkedel, dolgozol....nekem meg "vidám" munkanélküliként van rá időm...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.