2013. május 6., hétfő

Bye all


Az elkövetkezendő heteim nagyon sűrűek lesznek, úgyhogy holnaptól sokáig nem szól más rólam, csak az áldott csönd. 

 Tudom, nem nagy szó a blogvilágban, ha egy bloggerina pár napra/hétre/végleg eltűnik, de én úgy látom jónak veletek szemben, hogy ezt megírjam.

 Nem leszek gépközelben sem, mert elutazok kicsit messzire.

 ...utána meg Anyázok pár napig...no nem félreérteni :) megyek Anyukámhoz is 4-5 napra, ezt-azt megcsinálni/segíteni, meg hallgatni a szót, hogy "kisjányom" mit főzzek neked? jaj kisjányom majd megcsinálom én, ne fáraszd magad! (értitek...én ne fárasszam magam, 75 évesen lehet csinálni, csak nekem nem:D}jaj, vigyázzál már magadra! gyere be a napról gyermekem! ne locsolj azzal a hideg vízzel, mert felfázol! gyermekem mit hozzak neked a boltból? jön a fagyis, vegyek neked?" - szóval,egy ideig kisjány leszek és én nagyon élvezem ám!:)

Legyetek jók, ha tudtok és kívánok Mindenkinek nagyon jó napokat!

Írjatok sok posztot, hogy mire előkerülök, legyen mit olvasni!


24 megjegyzés:

  1. :) Várunk vissza szeretettel. És majd gondolok rád, mikor csütörtökön hazautazok Szabolcsiába, hogy épp egy megyében tartózkodunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) kedves tőled! érezd jól magad otthon, gyűjtsd az erőt az utolsó nagy vizsgákhoz:)

      Törlés
  2. Orsi, érezd jól magad ott, ahova mész, és Te is jó legyél, havat jeget ne egyél! :)...gondolj ránk, amikor hawai, dizsi, napfény vesz körül. ...és köszi, hogy szóltál, nekem félelmetesek a bizonytalan csendek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) hááát, nem tudom hogy lesz e hawai, dizsi, napfény, de reméljük az időjárás a kegyeibe fogad bennünket:)

      tudom Katici, azért írtam meg, mert én is filózok, ha már nem látom a kedvenceimet írni.
      Ölellek.

      Törlés
  3. Visszavárunk, mindig.
    Vannak helyek, ahol nincs gép, és ez jó. Főleg ha tudjuk, ahol van, ott -is-tényleg várnak.
    Minden jót:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Júlia!

      Igen, jó nekem néha a net-csend:)

      Törlés
  4. Szép napokat, kellemes hetet! töltődj fel, érezd jól magad, és ölelgesd, szeretgesd az édesanyádat!
    Legyél jó kislány, és élvezd ki minden együtt töltött percét!
    Szeretettel kívánok vidám , érzelmekkel teli időt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Éva a kedves sorokat, úgy lesz, feltöltődök, kikapcsolódok, dolgozok...szóval habzsolom az életet:)

      Te meg alkoss szépeket, hogy legyen nekem mit csodálni a blogodon:))

      Törlés
  5. Anonymous5/06/2013

    éjezd jój mjagad

    VálaszTörlés
  6. Légy jó, és szép napjaid legyenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. éééén mindig jó vagyok:)

      ...és köszönöm:)

      Törlés
  7. Érezd jól magad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, délután indulunk:)

      Törlés
  8. A jó kívánságokhoz csatlakozom.
    Minden jót és érezd jól magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves tőled Tibor, köszönöm:)

      Törlés
  9. Minden jót Orsi, aztán visszagyere ám. :)

    VálaszTörlés
  10. Írunk sokat, ígérjük! De aztán ha visszatértél nézd ám meg figyelmesen a blogom mert a sorok között valamit elrejtettem! ^^

    VálaszTörlés
  11. Gondoltam benézek már hozzád, miért van ez a csönd. Hiányzott az a napi 1-2 poszt tőled. És lám, most net-csend van. Jó is az. Visszabújni anya szoknyája köré, élvezni, h most nem kell főzni, és csak úgy szeretve lenni, olyan anyaian. Remélem szép napjaid vannak, az idő valóban kegyes. Szeretettel kívánok örömöt és sok mosolyt az arcodra! :)

    VálaszTörlés
  12. Keltaleány, Lamazius, Noryta köszönöm, hogy írtatok.

    VálaszTörlés
  13. Ahogy olvastam édesanyád szavait"...nagymamám juttattad eszembe! Milyen jószívű asszony!!! Öleld, szeresd...érezd jól magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Flóra, úgy lesz:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.