2013. május 22., szerda

Kérdezős játék


...Ditti továbbított nekem egy kérdezős játékot, hogy mit vennék még fel a bakancslistámra....hogy mi az a három dolog, amit szeretnék még megtenni, megélni.

A játék lényege: válaszolni a feltett kérdésre és továbbadni másik négy blogolónak egy újabb feltett kérdéssel.

A kérdés: A bakancslistádra mi az a 3 dolog, amit biztosan felírnál?

A válaszom:

1. megtanulni rendesen angolul
2. egyetlen egyszer visszatérni még Rhodoszra
3. megtanulni úszni

Az én kérdésem: Milyen nagy tervek/dolgok foglalkoztatnak a közeljövőben?

Akiktől kérdezem:

Katici
Vera
Erdős Éva
Flóra
Palkó  (jóóó, tudom, hogy ez már öt, de lehet egy kis formabontás benne:)


14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Orsi, hogy kell ilyen szívecskét írni?
      Ezt már rég meg szerettem volna kérdezni, de mindig elmaradt :)

      Törlés
    2. Katici, lenyomva tartod az "Alt" billentyűt és egyidejűleg megnyomod a hármas számot a numerikus billentyűknél :) ♥

      ha megnézed a többit is, mindegyik szám alatt van valami jel az Alt egyidejű megnyomásával:)

      Törlés
    3. Nem sikerült. Lehet, hogy az én gépemen nem lehet ezt :(

      Törlés
    4. Próbáld csak meg majd! a felső számsor nem jó erre a funkcióra, csak a jobb oldalon lévő számbillentyűk.

      Törlés
    5. Sikerült!!!:) Köszi :) ♥

      Törlés
    6. :)) na ugye, hogy ugye?

      Törlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon kedves vag, hamarosan válaszolok! :))
    A levendulásban egész nap el tekeregnék!:)))9

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örömmel!

      én oda is költöznék Éva:))

      Törlés
  3. !♥Na nekem is sikerült!Köszönöm hogy gondoltál rám! Bár semmi féle játékba nem veszek részt, , de most kivételt teszek , majd később jelentkezem...
    Szép hétvégét kívánok!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ha kedved van hozzá Vera!:))

      Köszi, Neked is szép napokat:)

      Törlés
  4. Itt én is elsétálgatnék... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te az egyik soron, én meg a másikon:))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.