2015. április 15., szerda

A tavasz


 ...legbiztosabb jelei:

...mikor már zöldül minden

...ha beindítják a szökőkutakat
...ha elkezdődik a fagyi szezon
...ha virágba borul a Nagytemplom előtt a tulipánfa
....ha ilyen zöldeket produkál a természet

...ha már kiülnek a szökőkutak köré
...ha kitelepülnek az éttermek, szórakozóhelyek az utcára
...ha már ennyire zöld a bokor
...ha menyasszonyi díszbe öltöznek a meggyfák

....és ennyire színpompás utcai cserjét látni

Szóval, ezt szeretem.
Többek között :)

22 megjegyzés:

  1. Imádnivaló Orsi-féle képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az abszolúte amatőr fotóim :D

      Törlés
    2. nem az a lényeg, hanem az, hogy "átjön" :)

      Törlés
    3. jaaa, és persze ezek telefonnal készültek, nem egy profi géppel ...köszi :)

      Törlés
  2. Az "ilyen zöld" a kedvenc színem :)
    Most olyan hirtelen beindult minden, hogy győzöm kapkodni a fejem. Hogy a városban mi a helyzet, azt nem tudom, ott azért annyira nem venni észre, szerintem, Most muszáj lesz majd elmennem megnézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet zöldet csak a friss tavaszi hajtások tudnak mutatni. Olyan szép!

      Itt is az utóbbi pár napban indult be minden, napról napra látom az eredményt.

      Tessék csak megnézni! mosolyogni fogsz tőle :)

      Törlés
  3. Gyönyörű nálatok a tavasz. És bezzeg hamarabb is érkezik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Picivel talán, de annál szebb lesz nálatok is! :)

      Törlés
  4. Te debreceni vagy?? Az szép város!!! Mondjuk én csak futólag láttam, mikor Hajduszoboszlón nyaraltunk, átmentünk kicsit csavarogni Debrecenbe.
    Szép képeket lőttél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anik! Igen, itt élek, jó pár éve már. A városban tulajdonképpen ennyi szépség van, meg az Egyetem-Nagyerdő környéke. Hamar a végére lehet járni :)
      Köszi!

      Törlés
  5. "Innye" de szép képek...Katici ilyen szépségeket Pécsen nem talál, mint Nálatok...Olyan hirtelen borult virágba minden... A szomszédba már elnyílik a magnólia, az enyém még bimbóba, szombaton még semilyen sem volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet a Te magnóliád későbbi fajta. Majd mutass légy szíves fotót róla!
      Itt is a szomszédnál már hullik javában a virága, de egy kicsivel távolabbi utcabelinek meg éppen csak bimbós a fája.

      Törlés
    2. Az enyém árnyékba van... de természetesen mutatom ha nyílik..

      Törlés
  6. Gyönyörű tavasz, micsoda jó érzés, most is nyitva minden ablak, ajtó, ide-oda lengedez a virágok illata és egy cinege olyan hangosan énekel, mintha kora reggel lenne... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd...habzsolom, két pofára ezt az érzést :D Szeretem, no!

      Törlés
  7. A tavasz tizenhét pillanata. :) Emlékszel rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi, először ezt a címet akartam a bejegyzésnek adni...de arra gondoltam,hogy itt mindenki olyan fiatal és nem is emlékszik erre a filmre :))) így változtattam meg.
      Persze, hogy emlékszem, úgy vártuk annak idején a filmet és úúúúúgy izgultam, hogy mi lesz Stirlitz kapitánnyal :))

      Törlés
  8. Igen, igen, igen!!! Gyönyörű sorozat! Élveztem a képeket és a szavaidat is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képek a város érdemei meg a telefonomé :) köszönöm, köszönöm, köszönöm <3 :)

      Törlés
  9. Bormann és Müller kávézgatnak Müller dolgozószobájában. Egyszer csak besettenkedik Stirlitz és egy csomó titkos dokumentumot kiemel a páncélszekrényből.
    - Ki volt ez? - kérdezi döbbenten Bormann.
    - Ez? Stirlitz, a Vörös Hadsereg legjobb kémje.
    - És miért nem kapod el???
    - Eh, már évek óta próbálom, de mindig kicsúszik a kezeim közül...

    VálaszTörlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.