2015. április 30., csütörtök

Nem értem


...miért néz rám némelyik eladó úgy a piacon, mint egy ufóra, ha azt mondom: nem kell belerakni egy fél négyzetméteres nylon zacskóba azt az egy db cukkinit? vagy a többi cuccot is...azt a két paprikát, vagy paradicsomot.
Volt olyan zöldséges, aki elhúzta a száját, mikor mondtam neki...a gyümölcsárus barátnőm csak vigyorog, mikor szólok: ne tedd bele azt a négy banánt zacskóba. Minek kell arra zacskó?
Ő -  Te egy cuki csaj vagy.
Nincs ebben semmi cukiság, én így látom jónak. Ha mindennel adják a zacskót, már Dunát tudnék rekeszteni vele. Ha tudom, hogy olyat veszek, aminek kell, akkor mindig van a táskámban két-három db.
Mondom ma az egyik árusnak, hogy lassan belefulladunk a nylonokba, annyi van így is otthon.
Ő - Hozza el ide nekem!
Megegyeztünk...:)

(Képek a városban/ból...)


redős levelű bangita


17 megjegyzés:

  1. Jajj de szép képek megint :)

    Én sem szeretek nylonozni, felesleges, és környezetszennyező is. Tehát mindig visszautasítom.
    Mindig van nálam szatyor vásárlás helyzetére, amikor meg nincs, akkor bosszankodom, hogy hogy lehettem ilyen gyagya, hogy otthon maradt és most megint egy ilyen, gyakorlatilag haszontalan dolgot vihetek haza...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ugye? nekem jó érzés, ha ennyit megteszek, hogy legalább ennyivel nem szennyezem a környezetemet. Egyébként mindent szelektíven gyűjtünk, már évek óta. És a lányaim, ott a nagy faluban, szintén :) Örülök, hogy ezt a szemléletet is itthonról vitték magukkal.

      Törlés
  2. Bár mindenki így gondolkodna!
    Szép az a fehér növény, nem emlékszem, hogy láttam volna már ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van jó pár most a városközpontban, hatalmas dézsákban, nem lehet betelni vele, meseszép.

      Törlés
  3. Aztaaa, milyen szép a virága... A fehérnek. Át tudnád nekem küldeni e-mailben? Mert kicsit meg vagyok zavarodva afelől, mi is ez. Te tudodz? Kányabangita?
    Egyébként épp tavaly javasoltuk a városnak, hogy tök jó lenne parkokban, ha kiírnák, melyik növény micsoda...

    Mi tojástartókat hurcolunk a piacra. :-)
    A piacra, ami mostanában nálunk üres... sehol egy néni, bácsi... csak a kiskereskedők... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, átküldöm! most hogy mondtad, megnéztem mi lehet ez: redőslevelű bangita -

      http://www.botanikaland.hu/viburnum-plicatum/redoslevelu-bangita/

      az az igazság, hogy nekem sokszor leghalványabb fogalmam sincs, hogy mit fotózok, csak azt látom, hogy szép :)) lehetett volna szebben is fotózni, ha nem akkor van tele a kezem szatyrokkal, s az az érintgetős iszonyat okos telefon nem lenne két kezes....

      ááá, a tojástartókat rendszerint itthon hagyom, de ismer már a pasi, mindig ad kölcsön, amit utána persze mindig visszaviszek neki.

      Törlés
    2. Majdnem jó, csak mivel le van tiltva a jobb egérgomb, nem tudom megnyitni. :-)
      Azért kértem a képeket is... :-)))
      A bangitában nem tévedtem akkor... a kányabangitának más a levele, ezért teljesen elbizonytalanodtam. :-)
      Kár, hogy ilyen nagyra nő ez is... Így szó sem lehet arról, hogy a kertben...

      Törlés
    3. Nagyra nő? Mennyi idő alatt? Mer' akkó nekem kell ilyen a kertbe :D

      Törlés
    4. elküldtem emailben! el is felejtettem, hogy rajta van a jobb klikk tiltó gomb... :O bocsi!

      Törlés
    5. Cirnyó, vigyük haza onnan a térről, mert nekem is naggggyon tetszik :) megosztozunk rajta :D

      egyébként szép formás bokor, azt olvastam róla, hogy nem nő magasra, inkább terebélyesedik. Szerintem ezeket már eleve előneveltként ültették abban a nagy dézsákba, úgyhogy fogalmam sincs mennyi idő alatt nő nagyra.

      Törlés
    6. Nem tudom, mennyi idő alatt, de faméretű cserjécske... :-)

      Törlés
    7. 2-3 méter kicsi? Végül is nem olyan nagy... :-O :-)

      Törlés
    8. végül is...nem hát :)) azért elkerülgetném itthon, ha nekem is lenne :))

      Törlés
  4. Csodás a bangitád!!!! Mint egy menyasszony!!!!!
    Én sem kérek nylont, csak nagyon-nagyon ritkán.Most már állandóan van egy textilszatyor a táskámban.Azt ki lehet mosni.
    Nekem vegyesek a tapasztalataim,ha nem kérek zacsit: van ,aki érti és jól reagál, van,aki elhúzza a száját, a zöldségesem mai napig nem érti,de elfogadja. Ajánlom is neki.:)
    Ha meg kerül a házhoz nylon,azt szelektíven gyűjtjük.

    Néha vicces,mert kéne zacsi valamihez,de nincsen.:)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, bár az enyém lenne!! :) a városban fényképeztem, nekem nincs. Azt sem tudtam volna mi ez, ha Chanson nem kérdez rá. Én egyszerűen csak gyönyörködöm benne nap mint nap, mert mindig elmegyek mellette.

      Törlés
  5. Egyszer kértem a nénit a kisboltban, hogy ne rakja bele a kenyeret zacskóba, itt a szatyrom. Azt válaszolta, őt megbüntethetik, ha nem zacskóban adja. Ilyen marhaságot! Ez a kötelező szemetelni kategória.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem szeretem már a fölösleges pocsékolásokat :( a millió nylon zacskót, a reklámszatyrokat. Legalább annyit megteszek, hogy ennyivel nem terhelem a környezetemet...és már tudom, hogy a gyermekeim sem!!

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.