2015. május 20., szerda

Anyám tanítása


fotó: internet
Anyám tanítása

Anyám megtanított arra, hogy túlélő legyek,
és soha ne veszítsem el azon hitemet,
mely erőt és kitartást ad mindahhoz a perchez,
amik sűrűn záporozó könnyhullással telnek.

Anyám megtanított arra, hogy lesznek emberek,
kik a legnagyobb bajban is mellettem lesznek,
és minden árnyat minden borút elhessegetnek,
amelyek szívemre, lelkemre ránehezedtek.

Anyám megtanított arra, hogy nem a gazdagság
az amiben meglelhetem az élet jutalmát,
ha nem az a szeretet amivel majd körülölelnek
azok, akik önzetlenül velem éreznek.

Anyám megtanított arra, hogy mindent becsüljek,
ami a szívnek, léleknek oly nagyon kedves,
mert jöhet olyan idő mikor más semmi sem marad,
csak az emlékekbe rejtett boldogság-tudat.

Kun Magdolna

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm, ezt elvinném, persze forrásmegjelöléssel:-)

    VálaszTörlés
  2. Kata Kedves, én is a neten találtam, ez közkincs, mindenkié, úgyhogy nyugodtan vidd csak! :)

    VálaszTörlés
  3. "az emlékekbe rejtett boldogság-tudat" :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép sor...meg az egész vers, úgy ahogy van.

      Törlés
  4. "...lesznek emberek, kik legnagyobb bajban is mellettem lesznek..."
    Olyan sokszor ez segít túlélni...

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Igen. Köszönet érte Kun Magdolnának.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.