2015. május 17., vasárnap

Azért


...mert szeretem.


7 megjegyzés:

  1. Bárhogy lesz, úgy lesz... ez egy nagy igazság! :)
    Jópofa e a szám, de én Koncz Zsuzsával szeretem igazán - azt értem is :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt azért szeretem, mert ez egy kicsit modernebb feldolgozás :)

      Törlés
    2. Ez tény, és vidámabb a hangulata is :)

      Törlés
    3. Tegnap, még munkába indulás előtt meghallgattam, aztán jól be is kúszott a fülembe és egész úton ezt dudorásztam. :) Mikor fölocsúdtam, mindig körbenéztem, nem hallott-e valaki, mert nem kicsit néznének bolondnak.
      Köszi :*)

      Törlés
    4. Mééér baj az, ha valaki dudorászik??? :))

      egyébként én is körbenézek, hogy hallja e valaki, ha dünnyögök valami dalt magamban :)))

      Törlés
  2. Jaj, de szereteeeem! :D Jó ez, a vidámabbjából!;) Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hangulatos. Időről időre előveszem én is :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.