2015. május 23., szombat

Azt hiszem...


 ...így valahogy...én is.

(Saját fotó)

"Sohase nyertem, de amit magam megküzdöttem, meg is tartottam. Nem bántam meg semmit, igyekeztem szomorúságom fölött mindig egy darabka kék eget tartani. Megmaradtam embernek, szigetnek, csodálkozónak, reménykedőnek, győzelemre törőnek, gondolkodónak. Megmaradt szívem szeretete, gyűlöletem; és minden felett megmaradtam folyton-keresőnek, 'terepfelverőnek', lázadónak, életmentőnek, értelmezőnek, lassan bölcsülőnek, igazságkeresőnek, nevetőnek."

Latinovits Zoltán


(Ütemezett bejegyzés...én ki tudja merre már.... :)  Kívánok szép pünkösdi hétvégét Mindannyiótoknak !!}

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű minden!: a fotó, az idézet: szegény Latinovits...:)
    Áldott Pünkösdöt kívánok én is, a Szent Lélek erejét az élethez....

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép idézet, és fantasztikus a fotód!!!
    Jó lenne így élni! - pontosabban: én is ezzel próbálkozom :)

    VálaszTörlés
  3. Szep idezet!:) es Szep hetveget Nektek!:)

    VálaszTörlés
  4. De jó ez a kép!!!
    Neked is szép napokat, bármerre is jársz :)..és maradj valahogy így mindig :)

    VálaszTörlés
  5. Neked is szép pünkösdöt!

    VálaszTörlés
  6. Drága Mamka, Palkó, Ágnes, Kavics, Katici, Mancoka : nagyon köszönöm a soraitokat és hogy itt jártatok :) <3

    VálaszTörlés
  7. Én ezt csak most látom.. de ez nekem szól... mint egy falat kenyér... :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod mit szoktam mondani!? már megérte, hogy ide tettem bejegyzésbe! :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.