2015. május 10., vasárnap

Igaz...

 
fotó: internet

Hallatlan, milyen cinizmussal öveznek bennünket, szánandó sorsú női lényeket, a reklámhiénák! Beül egy pali a képernyőm kellős közepébe, nyakon ragad egy flakont, és lihegni kezd, micsoda szuper mosogatószert tart a kezében. Ezzel az asszonyember csak mosogat és mosogat és mosogat és mosogat, a kifulladásig. A következő filmen egy teleaggatott szárítókötelet látsz, amely körüléri az Egyenlítőt, szellő habozza rajta a rengeteg lafancot, és kiderül, hogy az ő mosóporukkal csak mosol és mosol és mosol és mosol és mosol és mosol, rogyásig. Azután, nyilván pihentetőül, jön az újabb film, amelyben egy szépséges leány tánclépésben szálldos házszerte, kéjes őrjöngéssel mosdosva ajtót, ablakot, bútort, padlót, miként Hófehérke. A néző várja, hogy vállára szálljanak a galambok, s hazahömpölyögjenek a hét törpék. A férfiak azt akarják belénk szuggerálni, hogy mi, nők, imádunk robotolni. 

Nem imádjuk a gályázást! 

Utáljuk és utáljuk és utáljuk és utáljuk!


Vavyan Fable

14 megjegyzés:

  1. :)))))
    ezért nem nézek tv-t

    (nem is érnék rá, annyit kell mosnom, takarítanom.)))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a tv arra való, hogy kiválóan tudja előtte aludni :)))

      Törlés
  2. Én nem csak a házimunkát, de a reklámokat is utálom! :)))))))))))
    A röpködő, széles mosolyú, spricnizős takarító-tündérnél jobban csak a "nehéz napokon" is a sportba önfeledten belefeledkező csajszikkal tudnak felhúzni... és igen, én sem nézek TV-t :)))
    De az írásod nagyon tetszik!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki nem állhatom a reklámokat. Azért néha megnézek egy-két filmet, s mikor 10 percenként van egy 10 perces reklámblokk? na attól kész vagyok. Úgy vagyok vele, hogy már csak azért sem venném meg azt, amit reklámoznak...

      Törlés
  3. :D ez semmi mas, mint hipnotizalas, es csak mosogass, vagy moss agy nelkul.Ja es persze vedd a termekuket:)
    En sem nezek tv-t.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, mikor 32 foggal mosolyogva mutatja, hogy milyen könnyű azzal a súrolószerrel megtakarítani az agyonégett edényt :) nálam is jöhetne úgy súrolni, ha odaég valami :)))

      Törlés
  4. Teljesen leszoktam a tévézésről. Nem büszkeségből mondom, mert van helyette más, ami előtt ülve meg tudok feledkezni az időről :((
    Esténként irányfénynek használom: mikor lekapcsolom a számítógépet, belenézek a nemzeti főcsatorna műsorába és rögtön beállítom az automatikus kikapcsolást. Ha éppen a Borbás Marcsi megy vagy a Ridikül, akkor azt MUSZÁJ végignéznem. Ha reklám van közben elalszom. Szóval, tk. szeretem a reklámokat, mert könnyebbé teszik a reggeli felkelést :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a kettőt jó, hogy kiemelted (B.Marcsi, Ridikül), mert ezeket én is nagyon szeretem...meg a Hazajárót. Még jó, hogy ezek közben nincs reklám...

      Törlés
  5. A reklámok kifejezetten szórakoztatóak, én is mindig azokon akadok ki :D
    Fable viszont maximális favorit.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van egy-két reklám, amitől a hajamat tépem.... :))

      Fable: ami a szívén, a száján :)

      Törlés
  6. Na, hát ezért nem nézek tévét - többek között -, meg a pocsék műsorok miatt. Nálam a rádió szól takarékon, miközben mosogatok, főzök, vasalok és minden reklámnál kihúzom a dugót, mert felmegy a vérnyomásom! Kicsit macerás, de megéri! Hírek előtt, után jön, már lehet tudni.
    Interneten nézek meg miden olyat, ami érdekel. Tévé készülékünk sincs már, mindkettőt elajándékoztuk. Majdnem minden este megnézünk egy filmet - sok kedvenc régit is -, ami lehetőleg humoros, vagy természettel kapcsolatos, vagy egy-egy Beugró-t... Szóval fontos nekünk a nyugalom, amennyire lehet, nem hagyjuk magunkat "lehúzni", de így is marad bőven az ÉLET dolgaiból, ami elkerülhetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben szerettem a híradókat, mindig azt néztem, hogy aránylag naprakész legyek hazánk és a nagyvilágban történtekről. Mára már nagyon leredukáltam a híradózást, az interneten olvasok híreket.
      Ez bőven elég és én döntöm el, hogy mit olvasok el, nem a tv önti rám azt is, amit nem akarok látni...

      Törlés
  7. Ilyenkor örülök, hogy elromlott a TV és elvitték lomtalanításkor:-D
    A tánclépésben sikálós tündérlány jöjjön hozzám házvetetőnőnek pusztán szeretetből , mert fizura neki nem telik:-)
    Sok film van a neten reklámmentes , és azt nézem .
    Fable=örök szerelem.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a tánclépésben sikáló tündérlány röpködhetne sok helyre, hozzám is :D

      Fable: detto :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.