2015. május 20., szerda

Ma


fotó: internet

...a városban, az egyik helyen, mire kijöttem a boltból, az egyik biciklizár el volt vágva...
Az ütő is megállt bennem :((
Az a szerencsém, hogy kettővel szoktam lezárni a biciklit. Egy hagyományos biciklizár, (ez volt elvágva), meg a hátsó kerék küllőjét összelakatolom egy fix részével.
Úgy voltam/vagyok vele, ha már el akarja vinni valaki, dolgozzon meg érte...hát ez bejött ezek szerint.
Vagy megzavarták, vagy nem akart kínlódni vele tovább.

Most már mit csináljak? hárommal öttel, tízzel zárjam le ezentúl? vagy ha vinni akarják, akkor mindegy  hány zár van rajta?

Vénségemre lett ez a biciklim vagy három évvel ezelőtt vettük, csudajó kerékpár, pedig semmi extra nincs rajta, sima kontrafékes, nincs ilyen-olyan váltó meg mit tudom én mik vannak a menő bicikliken...ez csak olyan "parasztos" keró, de nagyon szeretem.
Könnyű hajtó, úgy lecsavartam vele 65 km-t a múltkor, hogy meg sem éreztem estére. Meg másnap sem. Szeretem, szükségem van rá. Nincs olyan pontja a városnak, ahová ne tudnék eljutni vele. Buszra azt sem tudom mikor szálltam, mert ott a bicikli meg a lábam...

Szóval, csak azt akartam ebből kihozni: belebetegednék, ha ellopná valaki :((

16 megjegyzés:

  1. Szerintem ne hagyd hogy ellopják, ha kell zárd le hárommal vagy néggyel. Védd meg ami a tiéd, főleg, ha szereted. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kettő ezentúl is lesz rajta, az biztos...most egy darabig nem megyek biciklivel, bennem van a frász...

      Törlés
  2. Brutális...
    Pár hete én is ezen "ügyködtem", új bicikli biztos zár kell hozzá.... na, de melyik, milyen? A választék nagy, az eladónő 70,- - 100,- Eurónál kezdte.... :-o mert hogy nap, mint nap hallják a lopásokat (nálunk is)
    Mondja ezt vegyem meg, mert ez a biztos...
    Kérdem én, akkor az olcsóbbat minek árulják, ha az nem biztos?
    ...
    Vettem egy középárast és csak oda kötöm ki, ahol "szem előtt van". A félreeső helyek rizikósabbak. Egyébként én is kettőt akartam venni. Férjem szerint egy is elég, most majd elmesélem neki a Te eseted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látok akkora biciklizárakat, mint egy ház. Itt tartunk sajnos, hogy így kell védekezni...

      Az a lakat megoldás nem lehet rossz, a küllőt összefogni a keró egy fix tartójával...biztos nem fért hozzá a vágóval vagy mit tudom én mivel...

      Tedd úgy Te is, megéri az a plusz másodperc, amivel a másodikat rárakod...

      Törlés
    2. Most olvastam a fb-on, hogy valaki keseredetten keresi a már ellopott biciklijét... két zárral volt lezárva az ELTE előtt Pesten, mégis ellopták. Az eszem megáll...

      Törlés
    3. És egyre több lesz ilyen...szomorú, hogy semmi visszatartó erő nincs az ilyenekkel szemben.

      Pár éve a Tesómék udvaráról loptak el egy biciklit, megtalálták a tettest, sőt még a bicikli is előkerült. Elfogták, majd el is engedték a pasit, hogy majd beidézik. Két nap múlva (éjszaka) visszament és megint ellopta a kerékpárjukat...

      Törlés
    4. Bizony, így volt...egy senkiházi ember volt, egy börtöntöltelék. Azért mondtam, hogy semmi visszatartó erő nincs velük szemben...

      Törlés
  3. Igen, én is a minél több zárat javasolnám! A jó bicaj nagy érték, tudom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az:) szükségem van rá...

      Törlés
  4. Az biztos neha targyaink, dolgaink sokkal tobb erteket kepeznek, mint az aruk, sokkal de sokkal tobbet.Tudom, hogy mirol irsz.A masik hazban kaptam egy szelmalmot a ferjemtol, hosszu evek utan az tunt el egy reggel, pedig jo kornyeken laktunk.Aztan kaptam egy masikat, de ez nem olyan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem amúgy is bánt, ha valami eltűnik, ellopják. Egyszer lopták el a pénztárcámat, szerencsére kevés pénz volt benne (az iratok máshol voltak), a pénztárcát sajnáltam, de azt nagyon.

      Törlés
  5. Én is belebetegednék a helyedben.
    Ha már a második zár elijesztette, három még biztosabb lesz. Kicsit macerásabb neked, de megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az háborít fel, hogy valaki megveszi drága pénzért és jön egy tekergő, semmirekellő ember és percek alatt ellopja és potom pénzért adja tovább. És nincs ami elijesztené az ilyen fazonokat...
      Különben egyszer láttam már tényleg a piacnál, egy nő három lakattal zárta le, magától mondta nekem, hogy ő mindig ezt csinálja, mert egy bicajt már megfújtak tőle...

      Törlés
  6. Sajnos ilyen világot élünk...Könnyebb másét elvenni, mint megdolgozni érte..Persze nem vagyunk egyformák...
    Jobban jársz, valóban, ha több zár van rajta, mert jó lehet, hogy nem volt ideje már a másik lakatott is levágni,igy szerencséd volt,... Ez olyan mint a lakás zár... Gondold végig... egy zár semmit nem jelent...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érted, azon vagyok felháborodva, lehet egy tisztességes órát nem dolgozott életében, de ehhez piszkosul ért, hogy okozzon másoknak bosszúságot.

      No, ez így igaz, a lakást is több zárral zárja az ember, bár már nekünk ez a "hiperszupermodern" több ponton záródó ajtó van, ezt nem is tudta annak idején kifeszíteni az igen tisztelt betörő, a hátsó teraszajtót barmolta össze, ripityára törte, üvegestől tokostól ki kellett cserélni... :(((

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.