2015. május 3., vasárnap

Nem érdekel


...ha nyálasnak tűnik, amit írok, de!
Tele a szívem pozitív érzésekkel, mert...
  • tegnap sikerült hazautaznunk Anyához, teljesen váratlanul, ugyanis a férjem 1000 km vezetésen volt túl és mégis bevállalt még plusz 200 km-t (mi az már??:) }, nagy örömömre
  • itthon van a lányom
  • ma mentünk egy nagy kört bicajjal össze-vissza, Nagyerdőbe, temetőbe, bámulni, fotózni, fagyizni
  • mert jó volt összefutni ismerősökkel (ők is bicajjal) és nagyon örülni egymásnak, abbahagyhatatlan beszélgetés csak úgy, spontán, nevetni tele szájjal, mert gyönyörű az idő, mert élünk, mert tudunk örülni egymásnak
  • megállni egy bokornál, egy fánál - a család többi tagja puffog, mert : "Anya virág1, virág2 fotókat készít"...(Anya elhessenti a reklamálókat, úgyis megcsinálja, amit akar)

  • leülni a vadiúj téren az Ady Gimnáziumnál egy fagyival, és elmélkedni: vajon a régi volt szebb/jobb, vagy az új? Nem is tudom...sajnálom a hatalmas fákat, amit kivágtak a színház mellől, de ez valahogy már azért csak szebb, rendezettebb, mint a régi...mondjuk az meg valahogy meghittebb volt. Szerettem azt is.
(Hahó!!!! Jártok itt Ti is debreceniek, mi a véleményetek róla????????)

  •  és végül... korán reggel/délelőtt? köszöntöttek a Lányaim. Igaz a Kicsi "csak" Viber-en (telefonos messenger vagy mi.....): fotóval, írással, majd telefonon is. Csak nyeltem a könnyeimet, nem is tudom miért sírtam. Illetve tudom: az örömtől. 
Hogy vannak nekem, hogy teljes lelkemmel, szívemmel szeretem Őket.
És igen.
Az élet szép.


16 megjegyzés:

  1. Nyálas??? Szerintem olyan jó olvasni, ha valakinek öröme van. Így kicsit Veled örülünk :)
    Szépet kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóó, olyan susmus ment a háttérben, hogy nah:D a lányom, meg az apja :))) én meg tudtam, hogy valamit szervezkednek...a lányom hozta a virágot, a párom meg eldugta a garázsban :D
      guzmánia - ez a neve a virágnak,megnéztem a neten, mit kell vele csinálni...remélem túléli a gondoskodásom :))

      Törlés
  2. ... és akkor mi van, ha nyálas? És mit jelent, hogy nyálas... miért lenne nyálas... ? szeretettel teli... meleg, érző.... olyan fura, hogy az embernek ezektől az érzésektől mentegetőzni támad kedve, mintha bűn lenne szeretni... szerintem csodálatos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, jól mondod, sokszor tapasztaltam már azt, hogy az embernek mentegetőznie kell, ha jó dolgok történnek vele....pedig tényleg az...csodálatos!

      Törlés
    2. Látod, "nyálazhatsz" bőséggel, mi örömmel fogadjuk :) <3

      Törlés
    3. ismertek már egy picit, mindennek tudok örülni, s ha ilyen jó dolgok vesznek körül, akkor meg pláne :)

      Törlés
  3. Sugárzik az öröm minden képről és minden sorból! :-) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, ha látod amit érzek :)

      Törlés
  4. Nekem sem tunt nyalasnak egylatalan, csak egy johangulatu beszamolonak! Jo orulni egymasnak, unnepelni azt.MI egy het mulva fogunk, itt masodik vasarnapon van.
    Szepet kaptal, es a fotoid is gyonyoruek!:)

    puszillak Orsika:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szükségem van az ilyen pozitív napokra :)

      köszönöm Ágnes és küldtem egy ölelést :))

      Törlés
  5. Nem nyálas, hanem boldog bejegyzés, nagyon jó volt olvasni, és Veled örülni!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom miért gondold hogy nyálas... örülj hogy van akit átölelj...és körbe puszilgassál...és hogy megosztod velünk... az csak jó...
    Legyél csak ilyen....Szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom Vera, örülök is én nagyon, hisz ez nekem jó. Csak ma már nem divat ennek hangot is adni...

      Köszi, Nektek is! <3

      Törlés
  7. Kell néha a nyál.. és különben is...

    Te is kaptál növényt és csokit... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kell hát! ha egyszer úgy érzi az ember lánya :))

      óó, igen, bár a csoki piszkosul nem hiányozna, de olyan finomak, hogy nem tudok ellenállni úgysem :)))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.