2015. május 7., csütörtök

Nem is


...emlékszem arra, hogy fájt e valamikor a fülem. Még talán gyerekkoromban sem, bár erről Anya tudna nyilatkozni.

Na, most megtudtam milyen :(


fotó: internet - kaktusz, mert most szúrós vagyok....
Nem tudom mi lett velem, ahogy vénülök, minden carság előjön nálam is már. Csak gyógyszeres csíkot tett bele drnő, ha panaszom van, két nap múlva(???????????) menjek vissza.
Két nap múlva szombat lesz...akkor menjek vissza? :O
Remélem megúszom ennyivel.
Holnap vár rám vagy 500 km utazás, ha reggel még fáj a fülem, nem megyek sehová...

Olyan pénteki hangulatom van... :O de hogy mitől, miért?? na, ezt nem tudom.

24 megjegyzés:

  1. Sajnálom! Nem akarlak elkeseríteni, de nem szokott elég lenni egy gyógyszeres csík... Remélem, már nem fáj!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig tényleg semmit nem használt :(

      Törlés
  2. Pont ilyenkor? Jajj!! A francba! :((

    VálaszTörlés
  3. ...és persze, gyógyulj meg mielőbb! Ha lehet, még éjszaka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem aludtam szinte semmit. Nem is utaztam el, ahogy terveztem, visszamegyek ma a dokihoz.

      Köszi Katici!

      Törlés
  4. Nekem meg soha nem fajt, de hallottam, hogy pokoli:( remelem meggyogyulsz mielobb.Egyebkent ma nekem is penteki napom volt;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is fájjon soha Ágnes! Én is kimaradtam volna szívesen ebből...

      No, ma már tényleg péntek van! :)

      Törlés
  5. Fülfájós gyerek voltam, műtöttek többször is, még felnőtt koromban is, úgyhogy tudom, mit érzel.
    Gyógyulj meg mielőbb!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyiszor eszembe jutott most a kisebbik lányom, szegénykémnek legalább hatszor felszúrták a fülét pici korában, ráadásul nekem kellett megfogni az ártatlant, a szívem szakadt olyankor :((( hogy fájhatott már az akkor neki :(((

      Köszönöm Jenever, nem aludtam az éjszaka, még most is fáj, de már talán nem annyira, mint tegnap.

      Törlés
  6. Remélem, már jobban vagy....
    Én is fülfájós voltam, tudom, milyen ez...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Chanson,most már határozottan jobban vagyok. Ajánlom is, hogy ne fájjon, mert holnap dolgom van, azt meg kell csinálni :)

      Törlés
  7. jujj azóta már telt el idő, de vászonzacskóba sót melegíteni, és azt rátenni, hatásos! állítólag...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, ezt tudom, de sokat melegítettem a lányomnak kicsi korában...két sózsákot is varrtam, váltva melegítettem a fülecskéjére.
      Meg még egyről hallottam annak idején, azt ki is próbáltam: kövirózsa leveléből a levet kinyomva a fülbe csepegtetni. Ezt meg is kérdeztem a dokitól akkoriban, támogatta az infót, ill. azt mondta ártani nem árt a melegítés mellett alkalmazva.

      Törlés
  8. Remélem jobban vagy... szerencsére nem tudom milyen a fülfájás... végre van valami ami nem ért el engem... Borzasztó lehet... egyszer szúrták fel a fiamnak mikor pici volt...sírtam a gyerekkel...viszont só mindig volt egy zokniba, mert sokszor kellett...Barátnőm ha fúj a szél és hideg van fülvédőt használ....nagyon fülfájós...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága Vera, tényleg jobban vagyok, benne van még a csík, már nagyon zavar, de benne hagyom, annál is inkább, mert holnap nagy útra készülök, persze annak az lesz a feltétele, hogy ha (végre) tudok aludni éjszaka és ne fájjon reggel a fülem...

      Törlés
    2. Lehet hogy tanulatlan vagyok, de fogalmam sincs milyen csik... Ildikó is irt róla... ez valamilyen gyógyszer ami a fülbe gyógyít?

      Törlés
    3. dehogy vagy tudatlan, én nem írtam egyértelműen!! ez egy fehér anyagból kb. 2-3-4 mm széles csík, ami át van itatva gyógyszerrel és azt jól beletuszkolja a fülbe a drnő és benne kell lenni min. két napig. Utána simán ki lehet húzni, közben az totál felszívódik onnan, amikor beleteszik, csöpög az átitatott szertől, de érzem, hogy már szinte száraz azóta, tehát felszívódott.

      Törlés
    4. jaaa, és kb. olyan 5-6-8 cm hosszú ...már fogalmam sincs mekkora, mert nem láttam, de valami ilyesmi :)

      Törlés
    5. Túrázási terv volt? Azért jobbulást és vigyázz magadra szép hétvégét...Ja és köszönöm....

      Törlés
    6. Olyasmi :)

      Ölellek! Nektek is szép hétvégét!

      Törlés
    7. A kövirózsa már anno is volt... de bocs... kuruzslásnak tartottam, és soha nem mertem a gyereken kipróbálni...

      Törlés
    8. Úgy hidd el, nekünk pontosan egy drnő (évtizedek óta a háziorvosunk) mondta annak idején, hogy ez gyógyhatású növény, s mivel nekünk nem volt, Ő adott két tövet, hogy ültessük el.

      Törlés
  9. Még én sem találkoztam ilyen csíkkal. Én mindig kövirózsával kezelem a fülem, nálam bevált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ugye, hogy jól tudtam én is ezt a kövirózsás variációt! Akkoriban kaptam egy drnőtől két db kövirózsát, azt ültettem el, na azóta már körbenőtte a házat :)) még volt, hogy télen is vettem le róla, ha fagyos volt, megvártam míg felenged és ugyanúgy lehetett használni.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.