2015. május 27., szerda

Stílus


Nagy bódogságban léptem be a rendelő ajtaján, hogy végre sor került rám. Már az ajtóban mellbe vágott a szag. Talán emlékeztek még a régi idők, jó nagy, háromszöghöz hasonlatos alakú orosz ibolya/orgona/szegfű szagú kölnijeire.
Na kérem, ez erősen hajazott rá, csak ez már biztos nyugati és jó drága parfüm lehetett. Nem tudtam eldönteni, kiről árad ennyire, egy flakonnal minimum volt rajta, szerintem még a lábkörmeit is külön bőven belocsolta vele. Aztán rövid idő alatt rájöttem.
Bevillant az agyamba: én tuti egy kuplerájba tévedtem be, nem egy rendelőbe. A szag és a drnő kinézete miatt.
Pirosan-vörös dúsan tupírozott sörény haj, cirka három kilónyi glett smink az arcán, vérvörös rúzzsal, százötvenes mellbőség, belepréselve egy rá három számmal kisebb köpenybe. Aggódtam, hogy gombok nem fognak e parittyázni vizsgálat közben, féltve szemeimet...
Nem is a kinézettel volt bajom, mindenki úgy néz ki, ahogy. Ha neki az a szép, egészségére.
Hanem a stílusa.

Lókórházba való.

Már az ajtóban állva rám dörrent: hagyjam kint a táskát az öltözőben. Ijedtemben majdnem összevágtam a bokámat és szalutálni akartam: igenis, értettem!
...helyette felcsaptam a fejemet és mondtam: nem hagyom, tele van értékkel (másfél kiló befizetetlen csekk árával...) és az ajtót nem lehet kulcsra zárni.
fotó: internet
Akkor tegyem a szék mellé a földre. Nem tettem, majdnem vadiúj táska és világos színű. Felraktam a karfára.
Vasvilla tekintettel nézett rám, az - üljön le! harci üvöltésére majdnem eldobtam magam s csak a szék szélére ültem, mint egy rossz gyerek.

(Óh, ittenem, ittenem mi lesz itt? :O Ilyen rossz napja van szegénykének? :O )

- Panaszkodjon!
- Ilyen ici-pici panaszom van csak - mutattam az összecsippentett ujjammal, közben igyekeztem a levegővételt a minimálisra leredukálni. A szag miatt....
Böcsületére legyen mondva, megvizsgált, katonás módon kiadta az utasításokat az asszisztensnek, aki ellátott.
Két nap múlva kontroll, ha nem szűnik a panaszom.

Nem lesz kontroll. Nála biztosan nem. Megjegyeztem a nevét.
Előre tudom, panaszmentes leszek. Tuti.

És kint...mély lélegzet az esőtől friss levegőből...hurrrrááá....végre ! :)

(Csak azért nem írom meg milyen rendelésen voltam, mert olyan kicsi ez a világ...)

12 megjegyzés:

  1. :-D :-D :-D tetszik, hogy humorosra vetted, pedig ha belegondolok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meghökkentem nagyon, de utána már csak nevettem magamban :)

      Törlés
  2. Sajnálom, hogy ilyen negatív élményben volt részed! De biztos meggyógyulsz , nem kell többet menned hozzá! :))))
    Legalábbis ide! Nekem is volt már ilyen " élményem" , akkor, amikor egyébként is rettentően meg voltam ijedve!
    Nah, felejtsd el hamar Őt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte felhúztam magam én is, eláztam, fáztam, fáradt voltam és gondoltam, mit pattognak itt rám? de aztán lehiggadtam, rossz napja volt biztos :)
      Elfelejtettem:)

      Törlés
  3. "panaszkodjon"-ra én lehet meg mertem volna szólalni, hogy "úgy érzem rossz itt a levegő...ja, és nem volt friss a reggeli kifli":)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hűűűű, lehet ki is dobott volna :))) nagyon morózus nő volt, bár lehet tényleg csak rossz napja volt...

      Törlés
  4. Kell-e ennél jobb motiváció a gyógyuláshoz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha, de még mennyire! :)

      Törlés
  5. Az iPadrol nem tudtam irni este, de csak annyit szerettem volna, egy orvosnak szerintem soha nem illo igy megjelenni.Valami minimalis smink lehet, es az is a divat, a termszeets alapu smink, o nem olvasta?:)
    A stilusa meg nyilvan olyan volt, mint a sminkje, durva:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem valószínű, hogy betartja az orvosokra vonatkozó megjelenést. Nem is lenne az ilyennel bajom, láttam én már ilyen sminkkel orvost mást is, de az tök kedves volt, azzal teljesen ellensúlyozta a megjelenését.

      Törlés
  6. Komolyan mondom, hogy végig olyan érzésem volt, hogy ez egy idézet lesz valahonnan, és csak bennünket akarsz szórakoztatni vele....... Na, nem!!! Ilyen "élményben" nem lehet mindenkinek része!
    Istenem! És ez egy diplomás nő! A sok tanulás biztosan az agyára ment.
    Minden elismerésem a tiéd, hogy ezt kibírtad (nevetés nélkül)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég meghökkentő az tény, nekem is az volt. Rossz napja volt, csak erre tudok gondolni és rajtam (is) csapódott le :) Ott nem nagyon nevettem, de így utólag visszagondolva...mondjuk ha máskor is mennem kellene arra a rendelésre, nem őt választom, az biztos.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.