2015. december 4., péntek

Azért



Azért olvasok, hogy ne féljek.
Azért olvasok, hogy otthon legyek.
Azért olvasok, hogy ne legyek otthon.
Én nem tudom, miért olvasok. Csak olvasok.
Én úgy olvasok, mintha engem is olvasnának.
Én azért olvasok, mert egy másik embert keresek.
Én azért olvasok, mert magamat keresem.
Én azért olvasok, hogy megtaláljanak.
Én azért olvasok, mert érdekel a múlt.
Én azért olvasok, mert érdekel a jövő.
Én azért olvasok,mert érdekel a jelen.
Én azért olvasok, mert szeretni akarok.
Én azért olvasok, mert keresek.
... és amikor olvasok, megtalálom.

Darvasi László



6 megjegyzés:

  1. Én meg azért olvasok, mert nagyon élvezem, hogy... :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? akkor már (legalább) ketten vagyunk :)

      Törlés
  2. :) en azert olvasok, mert ugy erzem elszokom a mabol, a helybol, a tajbol es stb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem is teljesen kikapcsol...teljesen beleélem magam a történetekbe, helyzetekbe :)

      Törlés
  3. Hát, én nagyon-nagyon ritkán olvasok... Szeretnék többet, de mindig mást csinálok. Mert annyi minden mást kell csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te meg szépséges kézimunkákat készítesz :) Az is egy csoda!

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.