2015. december 29., kedd

Mindenkinek


...aki erre jár...

 Kívánok én hitet , kedvet,
Szép szerelmet, hű türelmet.
Utakhoz fényt, csodát, álmot.
Békességet, boldogságot.
Szép szavakat és égre kéket.
Emberarcú emberséget.
Verseket, célt, igazságot.
Daltól derűs , jobb világot.
Bokrok mellé társnak fákat.
Napfényt , amely el nem fárad.
Tekintetet szembenézve.
Éjt, meg nappalt soha félve.
Kézfogásos tiszta csöndet.
És mosolyból minél többet !!

(Balogh József)
.

B O L D O G   Ú J   É V E T   K  Í V Á N O K !


28 megjegyzés:

  1. Köszönöm, viszont kívánom. A kedvenc kéményseprős fotóm. (Vagy ahhoz hasonló.)

    VálaszTörlés
  2. Neked és egész családodnak viszont kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük, viszont! :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszi :) Neked is mindezt kívánom!

    VálaszTörlés
  5. Boldog Uj Evet Orsika! Neked es Csaladodnak!

    es koszonom:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Orsi, BÚÉK Nektek is! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, viszont kívánom én is Neked és kedves családodnak! :-)

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Köszönöm, hogy itt jártál...

      Törlés
    2. Szoktam....inkább én köszönöm, hogy nem "küldesz" el.

      Törlés
    3. a világon semmi nem indokolja, hogy elküldjelek...

      :)

      Törlés
  9. Drága Orsi!
    Köszönöm, mindegyik jól jön, de most a mosolyra lennék a leginkább "vevő"!
    Amiből egyet - látva a képet _ máris csaltál az arcomra! Köszönöm!
    Köszönök minden kedves sírós, mosolygós, elgondolkodós, örömködős, álmodozós, csodálkozós... Tőled kapott pillanatot!
    NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK én is, sok-sok örömteli pillanattal, jó egészségben, békében, szeretetben!
    Ölellek: Palkó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, néha mélyen magamba zuhanok, megviselnek a távozások és összezsugorodnak már bennem az írni-közölni valók és olyankor elég negatív gondolataim vannak a blogolással kapcsolatban.
      Aztán jön egy ilyen komment, amiből sugárzik a szeretet, az odafigyelés és én teljesen ellágyulok.
      ...és én tartozom köszönettel, amiért ilyen embereket ismerhetek és nagyon remélem, az új év meghozza azt az ölelést is, amit itt csak írni tudunk ♥

      Törlés
  10. Hasonló szépeket, jókat kívánok neked is!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm!
    Szerencsés, Boldog Új Évet kívánok Neked és családodnak sok szeretettel! :-)

    VálaszTörlés
  12. Ez nagyon szép, köszönöm szépen <3
    Nektek is boldog új évet, minden jót kívánok!

    VálaszTörlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.