2015. december 3., csütörtök

Most csak


...úgy eszembe jutott, az advent hangulata miatt ez a vers.

Úgy szerettem volna az advent idején, minden napra valami szép verset, idézetet, írást betenni ide a blogba, de nem jutottam el odáig, nem volt időm, hogy összeválogattam volna a bejegyzésekhez...

Nem baj, majd jövőre :)

(saját fotó)

" Az igazi csodák mily kevés zajt ütnek!
A lényeges dolgok milyen egyszerűek!
Ez az, amit nem tudok szavakkal kifejezni.
Sokszor a mosoly a lényeg.
A mosollyal fizetni lehet.
A mosollyal kárpótolni lehet.
A mosollyal életet lehet adni. "

Antoine de Saint-Exupéry

8 megjegyzés:

  1. Ne bánkódj. Egy, egy hasonló szép vers több napra is elegendő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így gondolom én is.

      Törlés
  2. Szeretem az efajta adventi kalendáriumokat. Minden évben elhatározom én is, hogy a faliújságon nap mint nap meglepem a kollégákat valami ráhangoló bejegyzéssel, aztán mindig elmarad :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, jóval előre kellene készülni ilyen ráhangoló bejegyzésekkel, összegyűjtögetni év közben, de ki gondol az adventre mondjuk nyáron, vagy a csodaszép koraőszi időkben?

      Törlés
  3. Fagyöngy. De régen láttam. Anya mindig vett karácsonykor. :) Most idén lehet, hogy én lepem meg őt vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kicsi ágat sikerült szereznem most is :) Ez egyébként két évvel ezelőtti kép...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.