2015. december 7., hétfő

Most így


...lesz, az ünnepek előtt, alatt, után...

fotó: internet

6 megjegyzés:

  1. Vittem a képet, mert annyira jóóóóóóóóó! KÖSZÖNÖM!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vidd csak! remélem Te is betartod, amit Micimackó javasol :)

      Törlés
  2. :DD a harmadik meg a szánkban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha, erre nem is gondoltam, nagyon jó ötlet! :)

      Törlés
  3. Ezt elmeseltem a fiuknak:DD azt mondtak tobb sutit kel akkor gyartanom:))nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen igazuk van a fiúknak! szerintem el fog fogyni minden mennyiség a sütijeidből :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.