2015. december 13., vasárnap

Várakozás


Már a harmadik gyertyát gyújtjuk meg ma.
Szeretném néha megállítani az időt,  hogy egy kicsit tovább tartson ez a finom érzés, amit állandóan érzek ilyenkor...

Kb. két hét után látjuk most a napot ismét. Már hiányzott a FÉNY.

Délelőtti árnyék és fény



Szabadi Lívia: A várakozás ideje

Várom a havat, hófehéret,
a száncsengőt, a nevetésed,
piros sapkának fehér bojtját...
Kandallótűz meleget ont ránk.

Várom a téli nagy csodákat,
feldíszített karácsonyfákat,
narancs-fahéj illatú estet...
Békességet, nyugalmat, csendet!

Várom a családok mosolyát,
a búcsút intő gondok sorát,
a szívekbe költöző imát...
Mikor jön végre egy jobb világ?

Várom karácsony ígéretét,
lelkekbe lopott szeretetét...
Várom, hogy ne csak egy nap legyen,
várom: Ne kelljen várni sosem!





8 megjegyzés:

  1. Ó, de szép! Betelt vele a szívem! Gyönyörű gondolatok! :) Én is várom, de jó ez a várakozás! Csak egy kis hó hiányzik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hó a hangulathoz szerintem majd mindenkinek hiányzik, nekem is... :)

      Törlés
  2. Hisz attól szép, hogy várunk rá, olyan sokat várunk rá... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, kettősség van bennem, mert várom én is nagyon az ünnepet, meg szeretném is húzni ezt az időszakot :)

      Törlés
  3. Eddig nem is mertem szólni, csak lapultam ;-), de a 3. gyertyagyújtásra már elő is sikerült vennem az adventi dekorációmat :))...úgyhogy én is szeretném megállítani az időt, hogy utolérjem magam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a lényeg, hogy előkerült :)

      Törlés
  4. Ne is mond. Hiányzik a fény, a nap. Amikor elmegyek, még sötét van, szürkület, amikor hazajövök, már sötét van. Szeretnék kilátni az ablakból.
    Szép, hangulatosak a fotóid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van olyan nap, amikor azt mondom: meg sem virradt, olyan sötétség-szürkeség van egész nap. Egész december így telik el...

      Köszönöm Noryta :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.