2016. január 1., péntek

Akkor



...induljon ez az új év!
Nem fogok semmit megfogadni, megváltozni sem akarok, jobb sem leszek, rosszabb sem - ezt remélem, mármint hogy rosszabb nem leszek.

Most per pillanat az is elég, hogy magamhoz térjek, bulizni voltunk, alig aludtam valamit, mert annyira hétágra süt a nap és képes volt bepofátlankodni a hálóba is és nem felébresztett? :)

...a buli nagyon jó volt, sok ember kis helyen, falrengető nevetésekkel (Activity-ztünk...el lehet képzelni...) retró zenére tánc, karaoke {na, ez is megér egy misét...huhhhh :D } éjfélkor egy öööö...kettő pohár pezsgő, lencse-kocsonya-korhelyleves-töltött káposzta-fasírt-töltött húsrolád-torta-pogácsa-különféle saláták (kívánt rész aláhúzandó) evés, még egy kis tánc, beszélgetés és hajnal fél négykor indulás haza.

Meglepően sokan voltak még az utcákon, gyalog mentünk, jó kis mínusz 10 fokban, na ettől felébredtünk, de nagyon jólesett.
Végig hazafelé, tök ismeretlen emberek kiáltottak oda egymásnak: boldog új évet! és még akkor is, az is jó érzés volt, ha atomrészeg emberek dülöngélve dünnyögték szintén a jókívánságot és én csak azon aggódtam, hogy ebben a hidegben el ne essen, ott ne maradjon az utcán, de remélem vigyázott rájuk a részegek védőszentje.

...egyébként megint megállapítottam: öreg vagyok én már a bohóckodáshoz :)

neten találtam, szerencsemalacot keresve...

17 megjegyzés:

  1. Boldog új esztendőt kívánok, jó erőben, jó egészségben, szerencsében! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Nektek is hasonló jókat kívánok! :)

      Törlés
  2. Hahaha! Ez a kismalac nagyon aranyos! :) Köszi a jókívánságot! Még jó pihenést a hétvégére! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, még lesz egy kis ejtőzés hétvégén, de már tettekre vágyom :)

      Törlés
  3. Kezdjük!
    Örömmel konstatálom, hogy együtt :)))
    Boldogot, békéset, szépet, egészségeset, vidámat, szeretettel telit, ... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy együtt! :) köszönöm drága Palkó ♥

      Törlés
  4. Itt ma havazott, reggelre, avagy mire felkeltünk. De csak hónak nevezik, s meg sem maradt, viszont megmutatta magát! Jó kipihenést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, láttam az időképen, hogy Dunántúlon havazott, erre abból nem jön semmi...

      Köszi, pihentem-lustálkodtam ma, az tény :)

      Törlés
  5. A kismalac nagyon aranyos, megtartom.
    Veled együtt én sem akarok változni, nincs fogadkozás, így nincs mit megszegni.
    Ilyen jóhangulatú, vidám évet kívánok neked, mint ahogyan indult!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor olyan jó képekre bukkan az ember, nagyon ötletes :)

      Köszi Mancoka, úgy legyen! :)

      Törlés
  6. boldog új esztendőt mindannyiunknak♥

    VálaszTörlés
  7. Boldog új évet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, viszont kívánom a legjobbakat Nektek is :)

      Törlés
  8. Boldig Uj Evet Orsika:)
    a fogadalmadra meg csak annyit: ugy legyen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked/Nektek is Ágnes :)

      Hihi, rosszalkodott Lola? :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.