2016. január 22., péntek

Hűha...


...Jó hideg van ma reggel -15 fokot látok a teraszunkon, nem akartam hinni a szememnek. Tegnap reggelre esett pár centi hó, délután-estére kitisztult az ég, napközben még olvadt is egy ideig és éjszaka meg ezek szerint ilyen sok mínusz lett.

Olyan nehezemre esik elindulni, de mese nincs, menni kell.

...Ezeket a képeket meg csak azért, mert olyan jó rájuk nézni. Kellemes a szemnek, nekem biztosan.

Kevésbé didergős, szép napot Nektek, magunknak :)

Valamennyi fotót az internetről töltöttem le!

az a cica ott köztük...



















meg tudnám zabálni...







14 megjegyzés:

  1. A nárcisz meg a kisróka ...nálam az a nro 1. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan csodálatos az állatvilág! annyira szépek :)

      Törlés
  2. Errefelé is összezsugorodott a higanyszál. De mostanra kisütött a nap s sokat enyhített. Szerencsére szél nincs, nem úgy tegnap későn este. A fülünk fagyott le! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kilenc órakor a belvárosban még -13 fok volt...ejjj, de zokon tud esni az embernek :)

      Törlés
  3. S milyen büszkén néz ki a cica a kutyák közül, nekem a sárga esőkabátos, na és a madarasak!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nagyon édesek, tényleg mind maximálisan cuki kategóriás képek, de direkt ilyen szemet gyönyörködtető-lelket melengető fotókat szedtem össze :)

      Törlés
  4. A huskys kutyak a cicaval tudom a tortenetet:)a cicat orokbe fogadtak, es o azonnal a kutyamamat valasztotta, o nevelte fel es most igy vannak egyutt,elvalaszthatatlanok.Kisfilm is van roluk, majdnem posztoltam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyosak :) szívesen megnézném, ha kiraknád posztba, vagy küldd el nekem légy szíves :)

      Törlés
  5. De cukik! :)
    Nekünk mióta ablakot cseréltek, nincs kinti hőmérőnk, de hajnalban igen csak hűs az idő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még ma reggel is rendesen mínuszos idő volt, hűűűű de zokon esett :)

      Törlés
  6. Kicsi pipulkák, hogy összebújnak melegedni. :-) A patakparton állítólag itt is -16 volt reggel. Most potyog a hó, nincs hideg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kicsi madarak hogy fázhatnak már, mindig sajnálgatom a cinegéket is, de hát a természet törvényei uralkodnak...

      Már itt is enyhült, ma csak -10 fok volt reggelre :) tegnap reggel még -14 volt.

      Törlés
  7. Tüneményes képek! Mindig azon gondolkozom, hogy készülhettek... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A természetfilmekkel vagyok így...hogy filmezik olyan közelről. Aztán egyszer láttam, hogy a tájba-fűbe illő színű törésálló dobozokban van a kamera sok helyre kitéve és gondolom utána összevágják a filmet :)

      A fotók meg hiper-szuper teleobjektíves gépekkel, nem olyannal mint az enyém is pld. :D

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.