2016. január 30., szombat

Mert kell a szép


fotó: internet

Mert kell a szép

Az élet telis tele van apró tündérbájjal,
virágokba rejtett pillanat csodákkal,
olyan varázslattal, mit csak az vesz észre,
aki szeretettel bújik a természet ölébe.

Mert a természet ott ébreszt tavaszillatot,
ahol gyöngyszemnek látják a könnyes harmatot,
ahol rangot kap, és elismerést minden vadvirág,
az is, amely gyom közé sírta be magát.

Hisz a szép bennünk van, lelkünkből árad,
mi hordozzuk magunkban az-az iránti vágyat,
csak szív kell hozzá, érző szív, s boldog én tudat,
mely tenyerével simítja a fűhajtásokat.

Kun Magdolna

12 megjegyzés:

  1. Kell bizony! Nagyon kell!
    Azt hittem, már a Te kertedben van ilyen szépséges fehérség... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áááá, bár itt lenne! Még csak egy hóvirág bokrocska van, ami ki is nyílt, a többi még alszik.

      Törlés
  2. Nagyon szép! Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. En nagy nagy szeretettel bujok:) Koszonom, nagyon szep! a foto is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. énisénisénis "szeretettel bújik a természet ölébe." :)

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a vers! (meg a kép is) Nagyon szeretem a Kun Magdolna verseit, és ez is egy gyöngyszem.
    Kell bizony a szép, nagyon kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor tél végén annyira vágyik már az ember valami kis színesre, vidámra...ezért is tettem be ide ezt a verset.
      Köszönöm Mancoka!

      Törlés
  5. Jó, hogy vagy nekünk,kedves Orsi! Csodás verseket varázsolsz ide elénk! Nekem személy szerint nem sok időm van verseket olvasni, pedig szeretem! Ez is egy gyöngyszem! A hóvirágod képekkel együtt! Szívből ölellek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva, belebotlok ezekbe a szép versekbe, arra gondolok, talán másnak is tetszik, nem csak nekem.
      Köszönöm a kedves szavaidat :) ♥

      Törlés
  6. Nagyon szép!
    "Hisz a szép bennünk van, lelkünkből árad,
    mi hordozzuk magunkban az-az iránti vágyat"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kell az ember lelkének...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.