2016. január 29., péntek

Pici


...tavasz nyomok a földön. Egy kis eltévedt hóvirág, ez valami nagyon korai fajta, mert már a nagy mínuszok előtt is láttam rajta a bimbót, de a -15 fok kétrét hajtotta akkor. Most kezd már magához térni. Érdekes, mert a többi még éppen hogy két centire van kint.

Az összes krókusz kihajtott, két-három centire a földből. Ha ilyen enyhe idő lesz, rohamosan fog nőni. Óóóó és igen! ma olyan tavaszt idéző trillával volt itt egy kis cinege, hogy csak ámultam.

Ő már biztos tudja, közeledik a tavasz...       


nagyon rázoomolva lehetett fotózni, térdig érő sár van a kertben, ma is egész nap esett az eső...

orgona ág
kint vannak a krókuszok...meg a gaz mellette
benti kis gyönyörűség

hétvégén szedtem, garantáltan szmogmentes helyről :)

12 megjegyzés:

  1. Kellemes, tavaszvárós, hétvégét kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aaaaz van! örömködős, röpködős, napsütéses szombat délután :)

      Törlés
  2. Csodák a hóvirágok! :) Készítesz valamit a csipkebogyóból? képzeld még az én bokromon is hátul a kertben rajta van az összes bogyó. Szerinted jók azok még? Ehetőek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak teába teszem a csipkebogyókat. Persze hogy jó, azt mondják akkor az igazi a csipkebogyó, ha már megfagy előtte, akkor válik zamatossá. Az biztos, hogy mi egy csomót ettünk belőle, nem győztük köpködni a magjait, de rágtuk szorgalmasan :)

      Törlés
  3. Szepek a viragaid es as uj ruhad:)). Szep hetveget!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) gondoltam magamban, kitavaszodok már itt egy kicsit, elég volt már a hóból, hidegből, jöhetnek a tavaszi virágok :)

      Neked is pihentető szép hétvégét kívánok <3

      Törlés
  4. Olyan szép tavaszias lett a fejléced! :-) Indul a tavasz felétek is, csodásak a virágaid!
    További szép estét, jó hétvégét kívánok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már bennem van a tavaszvárás, azért is változtattam meg a fejlécet is, már nem nagyon szeretnék zimankós napokat:)

      Köszi szépen, gyönyörű napunk, esténk volt/van és a folytatás is az lesz:)
      Neked is szépségeket kívánok!

      Törlés
  5. Kicsit irigykedem. Az én hóvirágocskáim még épp hogy 2-3 cm-re dugták ki fejüket. Igaz, nagyon előnytelen helyen vannak, ott, ahol a napsugár szinte nem is éri el őket.De talán most, hogy ilyen meleg napok vannak, majd beindulnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka, ez egy kis korai fajta hóvirág bokrocska, a többi hóvirágom még nekem is csak pár centire bújt ki a földből, de ha jó idő lesz, rohamosan nőnek, nyílnak.

      Törlés
  6. Lélekmelengető képek! Ezt is KÖSZÖNÖM! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaszváró képek :) Tudod, örömmel ♥

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.