2016. január 19., kedd

Tudjátok,



... időnként megnézem itt a jobb oldali sávban azt a térképes "minek nevezzelek"  látogató számlálót-mutatót. Azon annyit látok, mint Ti, ha rákattintottok.
Azért szeretem, mert látom rajta, hogy szerte a világból honnan látogatnak a blogra.

...és annyiszor, de annyiszor filóztam már rajta, hogy mi hozza-vonzza ide a látogatót.

Mit találsz itt kedves németországi látogató? tudom, hogy Kavics onnan olvas, de van még valaki, aki szintén Németországból kukkant be hozzám. Kanadából  is tudom ki van itt :) de...

Mit találsz itt kedves olvasó:
  • Floridából?
  • Ausztria
  • Szerbia
  • Anglia
  • Szlovákia
  •  Új-Zéland
  • Hollandia
  • Korea
  • Románia
  • Svédország
  • Szlovénia
  • Norvégia
  • Ukrajna
  • Lengyelország
  • Görögország
  • Argentína
  • Olaszországból
(bocsánat, ha kihagytam valamelyik országot...)

Tudom, hogy sokan csak a google-s keresések nyomán jutnak el egy-egy blogra, de látom, hogy visszatérő látogatók is vannak ezekből az országokból.

És persze a kedves hazai olvasóim :)) látom, hogy az ország minden tájáról jöttök {szabolcsiasan: jösztök :D } és milyen kicsi ez a világ!  a blogok által össze tudunk jönni, nevetni, könnyezni, okos írásokat, újságcikkeket, könyvajánlásokat olvasni, zenét hallgatni, csodás kézimunkákat látni, meseszép verseket betűzni, ámulva-irigykedve nézni (túrás) fotókat, kerteket, madarakat, növényeket.
Ilyenkor azt mondom: szép ez a világ.

Én már egy vénséges vén :D, kíváncsi nő vagyok, hagynátok nekem egyetlen sort, hogy itt jártatok, olvastatok és honnan ?

...hogy mi fog meg benneteket, milyen írások, képek? mi az, ami miatt visszatértek?

Akár írtok, akár nem én mindenesetre köszönöm Mindannyiótoknak, hogy itt vagytok, látogattok, olvastok 

38 megjegyzés:

  1. Most éppen Budapestről, de nagyon sokszor Ausztriából és Németországból is olvaslak. Múltmentő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy hagytál nyomot :)

      ...elég sokára esett le a tantusz nálam, hogy találom meg a blogodat...de már megvan :)

      Törlés
  2. Pont egy hasonló bejegyzést akartam írni.:-) Persze lehet még megírom. Szerintem ez mindannyiunkat foglalkoztat, de vannak akik a homályban maradnak, bárhogy is kérleljük őket. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ugye? milyen kíváncsiak vagyunk, mi nők :) egyébként tavaly nyáron volt egy írásod, nekem azóta itt mocorgott a fejemben a gondolat, hogy megkérdezem, hátha kapok választ.
      Idézlek:

      "Ebben az egészben ráadásul az a plusz poén, hogy épp tegnap este gondoltam az oldalsó kis térképet nézegetve, hogy bárcsak tudhatnám, kik olvasnak engem. Mert vannak a törzsvendégek, az a néhány hűséges kommentelőm. Vagyis sejtem, hogy ha a térkép Debrecent, Pécset, Marosvásárhelyet, Keszthelyt, Gödöt, Sopront mutatja, kik lehetnek mögötte, s még azt is tudom, ki jelentkezik be Németországból, Angliából, Hollandiából, Írországból, Franciaországból. :-) No de vajon kik lehetnek a többiek, akik csak csendben olvasnak, és soha nem szólnak-nagy bánatomra- egy szót sem? Ki bújik meg Isaszeg, Pásztó, Visegrád, Görbeháza, Sződliget, Budaörs, Szentendre, Pusztaszabolcs, Bátya, Várbalog, Dudar, Mogyoród, Tatabánya, Szombathely és még ki tudja hány helység mögött, s ki nézegethet Szerbiából, Ausztriából, Szlovákiából, Csehországból, Olaszországból? Mert persze van, hogy egy-egy hely csak egyszer-kétszer tűnik fel, de sok rendszeresen."

      Elég nehezen találtam meg, mert én őszre emlékeztem hogy írtad, hát nem, nyáron volt, ennyire telik az idő...

      Miért ne írhatnád-kérdezhetnéd meg Te is? :) Várom! és majd hagyok egy sort, hogy ééééén innen meg onnan írok :)

      Törlés
    2. Most sírok! Engem kihagytál a felsorolásból! Miskolc.

      Törlés
    3. ezt a város felsorolást nem én írtam, idéztem Pipulkától :)

      De már téged is kikövetkeztettelek az írásaidból, hogy Miskolcon élsz :)

      Törlés
  3. Hát persze, hogy jövünk. Jó itt.

    VálaszTörlés
  4. Nem ismerem a pontos összefüggéseket, de szerintem van benne nekünk olvasóknak/íróknak némi félrevezetés ebben.
    Feltűnt pl., hogy amikor én járok más oldalakon, akkor engem különboző városokhoz azonosít, holott ugyanabból a városból járok ott.
    ..., hogy a statisztikámban szerepelnek olyan országok, amelyek a jobb oldali térképen nincsenek feltüntetve.
    ..., hogy engem szinte a leginkább Oroszországból látogatnak (?). Sőt, már azóta, mikor még nem is tettem közzé a blogot. Több mint érdekes. Ennyien beszélnek Oroszországban magyarul...
    Sokan a google kereső alapján jutnak el a blogokhoz, egy kulcsszó alapján kerülnek oda. Ha ez a kulcsszó idegen nyelven is jelent valamit, akkor növekedhet az idegen országok találata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, azt tudom, hogy sokan a google keresőn keresztül jutnak el blogokra, de mikor már egy-egy országból többször látom, hogy jön valaki, az már nekem olyan jóleső érzés, mert tudom: csak felkeltettem valamivel a figyelmét.

      Az, hogy különböző városokhoz azonosít valakit, az mindig az IP számok változásától függ. A szolgáltató változtatja időközönként, az szerint változik a település is. Engem volt már, hogy Tatabányára rakott!!!! és hol van az hozzám? vagy sokszor van Budapest... az a jobbik eset, hogy ha környező települések valamelyike szerepel.

      Törlés
  5. Maximálisan Kaviccsal értek egyet. Senkinek ne higgy, a guglis számlálónak meg aztán végképp ne. Óvatosan kell bánni az internettel - mondták nekem sokszor már a gyerekek - aki ismeri az én rémmesémet, tudja, én már igencsak keményen rá is fáztam egyszer. Pedig csak egy egyszerű öregasszony kicsi blogocskája vagyok…nem lázítok, és azt hiszem, nem vagyok szélsőségesen elítélő senkivel vagy tán semmivel se.
    Szóval, persze hogy hízeleg az embernek, ha ilyen „varázs-számokat” lát, de azok a te igazi olvasóid, akik kommentelnek is. Legalább néha-néha. Elenyésző azok száma, akik rendszeresen olvasnak és nem kommentelnek.
    Aki "csak úgy” benéz, mert a gugli-kereső azt a szót, amit keres, épp a te blogodban találta meg - azok nem olvasók.
    Nem akarlak ezzel elszomorítani, de azt hiszem nem járok messze az igazságtól.
    Én rettentően tudok örülni 10-15 „fix” olvasómnak és nem érdekel, hogy a gugli-statisztika miféle számokkal játszadozik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt tudom, hogy van egy számomra nagyon értékes-fontos "mag", akik rendszeresen jönnek, olvasnak, kommentelnek és ez kölcsönös, mert én sem tudnám kihagyni a blogjaikat.
      Csupán azért, mert szeretem amit művelnek :) ki ebben, ki abban úgy jó, ahogy van, ahogy ír.

      Nem vágyom én a számokra hidd el, valamikor a blogolásom kezdetekor még jobban megnéztem a napi számlálót, de már régesrég nem a mennyiség számít, hanem a minőség.

      Ez csupán egy kíváncsiság szintű kérdés-kérés. Ahogy írtam is a végén, akár írnak, akár nem, akkor is köszönettel tartozom azoknak, akik nap mint nap jönnek és megnézik mit hordtam már megint itt össze :))

      Az internet egyébként engem is megtanított az óvatosságra. Nagyon is.

      Törlés
    2. S hogy mennyire nem a nagy számokra vágyom...Másfél évig volt (most is megvan) zárt blogom, ott aztán tényleg nem a nagy számok jellemezték a látogatottságot, mert csak azok voltak ott, akiknek meghívója volt-van...és mégis, annyira, de annyira jó volt úgy is, nagyon szerettem-szeretem azt a csapatot.

      Törlés
  6. Én azért szeretek itt, mert olyan színes, változatos, sok szépséget megmutatsz...de persze, főleg a kíváncsiság hoz ide, mert szeretem tudni, mi van Veled :) ♥

    A freeblogon volt egy olvasóm, aki éveken át minden nap benézett. Soha nem jelzett, így nem tudtam meg, ki lehetett, s minek köszönhettem a hűségét, pedig próbálkoztam megszólítani többször. Lehet, csak verseket, idézeteket vadászott, hogy feltehesse a Facera.
    Remélem szerencsével jársz és sikerül pár lelkes olvasódat itt megszólaltatnod, mert igen, mindannyiunkat érdekel, ki olvas, s miért. Ez egy visszajelzés arról, hogy érdemes.

    VálaszTörlés
  7. "mert szeretem tudni, mi van Veled :) ♥ " - énisénisénis!! :)

    Tudod, mondhatnám azt, mi együtt kezdtük a freeblogon, kis eltéréssel. És én ezt SOHA nem felejtem el! :) ♥

    VálaszTörlés
  8. Névtelen1/20/2016

    Én Pest alatt lakom, innen olvaslak .
    Egyre többször és szívesen . Idáig kukkoltam :-)
    Most megszólítva éreztem magam .
    Aranyosfodorkánál találtam Rád .
    További jó blogolást kívánok !
    mmama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm mmama, hogy írtál, jelezted az ittléted :)

      Törlés
  9. Helyettem Fodorka leírt mindent, mit írhattam volna. Van néhány blog, amit olvasok, csodálok esetleg, de nem kommentelek, mert nem. Néha már majdnem, már majdnem írtam is róla/róluk, aztán elmaradt.Talán egyszer meglépem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel szerintem vagyunk így páran, hogy olvasunk blogokat, de nem kommentelünk, ahogy én is ezt teszem pár helyen.
      Nincs is ebben semmi rossz, mert sehol nincs előírva, hogy kommentelni márpedig kell.

      Törlés
  10. Vannak mobilhálózatok, amiket valamiért külföldnek érzékel a rendszer. Nekem a tatai ismerősöm vodafone-os internettel mindig holland, meg svéd volt. :-)
    Persze, jönnek azért külföldről is. Mindennapos látogatóm Kalifoniából a googlebot.

    Tény, hogy vannak látogatók külföldről is, nem is kevesen... nehogy itt kedvedet szegjük. :-) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa, hát azt én is ismerem, a googlebot látogatót :D

      Ezzel nem lehet az én kedvemet szegni :) ha ennyi elvenné a kedvem, megette a fene az egészet :))

      Törlés
  11. Hát én Romániát képviselem :)

    Egyszerűen szeretem olvasni a magyarul íródott, versekkel, képekkel, beszámolókkal fűszerezett blogokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Te írásaidból már összeraktam, hogy ott élsz az imádott hegyeim környékén :)

      Törlés
  12. Nem ismetlek senkit, csak elemselem Neked, hogy engem valaki Oroszorszagbol olvas, de vegig az egesze blogom, az elozot is, napok ota:) erdekesnek talalom.Egyebkent nem szoktam figyelni, pedig nagyon tetszik ez a bejegyzesed.Hogy tenyleg mi az ami miatt ujra es ujra jon valaki.
    Neha mar arra is gondoltam, (en magam csak nagyon keves blogot olvasok rendszeresen), ez egyfele rend, erdekel mi lesz legkozelebb, ragaszkoadas a reszemrol valami biztoshoz, valahogy igy tudnam korulirni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól írod, van ebben valami féle rend. Nekem - ha nem kell sietnem - reggeli rituálém, hogy belépek a bloggerbe és megnézem milyen új bejegyzések vannak az általam követetteknél. Gyorsan elolvasom és ha van időm, akkor kommentelek is, ha meg nem, délután-este visszatérek és újra elolvasom s írok is :)
      Igen, ragaszkodás a jóhoz, a széphez, a kedveshez.

      Törlés
  13. Magyarország :D
    Mert jó itt nálad-) ♥ Igaz, hogy sokáig elvoltam, de most visszatértem-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Magyarország? nahát :))

      Helyes!! ideje volt...sokáig néztem már azt a kora tavaszi bejegyzésedet! :)

      Törlés
  14. Én is olvaslak, több helyről .... Jó itt nálad! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Neked is hogy itt vagy Aloha! :)

      Törlés
  15. Engem a lelked szépsége vonz, kedves Orsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zavarba hozol...de azért köszönöm szépen a kedves mondatot :)

      Törlés
  16. Nagyon tetszik a blogod, az írásaid , a csodaszép fotók.
    Debrecenből írok, Palkó-lapon találtam Rád.Szeretek ide jönni megpihenni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek itt Yog Hurt! és köszönöm hogy írtál, remélem továbbra is találsz kedvedre való bejegyzéseket.
      Ha Debrecenből vagy, akkor már találtál-láttál pár ismerős képet :)

      Törlés
  17. Én is Budapest alatt lakom. Igaz, hogy már jó ideje kevesebb időm jut az olvasásra és a kommentelésre pedig főleg (azért, mert szeretem meggondolni, hogy mit írok le), de egyszerűen szeretek Nálad időzni :) Szeretem a beszámolóidat a túrákról, a verseket, a szép képeket. Amikor Rád találtam, olyan dolgokat mutattál, amik a gyerekkoromat juttatták eszembe, a nagymamám kertjét, szokásokat...itt ragadtam, mert szeretem ezt a hangulatot. Lehet, hogy nem vagyok mindig naprakész, de mindig visszatérek, és bepótolom, amit elmulasztottam, úgyhogy írjál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Hidd el, külön öröm nekem, ha tudok valami olyat mutatni-nyújtani, amitől másnak jó kedve lesz, vagy éppen az emlékeit hozom elő valamelyik bejegyzéssel.

      Óóóó, de jó, úgy örülök, hogy írtál! :) Tudom, hogy kitartó vagy, olvasol mikor időd engedi:)

      Köszönöm szépen!

      Törlés
  18. Névtelen3/03/2016

    En Ausztraliaban talaltam rad, es nagyon megfogott a lelked ereje. Nem tudom mashogy leirni, csak ezt erzem. Szuksegem van valakire, aki megmutatja, milyen szep is a vilag, az apro dolgok mennyire fontosak. Koszonom Neked, hogy irsz nekem.... Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata, végtelenül örülök, hogy írtál! Nagyon köszönöm és mindig azt írom, mondom: nekem boldogság, ha más is szépnek, érdekesnek találja amit itt írok, mutatok.
      Gyere máskor is, mindig szívesen látlak! :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.