2016. február 4., csütörtök

Csipetnyi


...szépség.

Visszatért a kedvem tőle. Ettől is, meg mástól is.

Szorongással teli hét után, eredmény birtokában már merek megint tervezni, mit hogy csinálok meg, hogy lassan el kell vetni a paprika, paradicsom palántámnak valót (egész télen gyűjtögettem a tejfölös poharakat), már nem szorongok, már gondtalanabbul készülhetek a jótékonysági bálra (lányaim régi iskolájában minden évben megrendezik, hálás visszatérők vagyunk azóta is, jó suli volt nagyon)...s egyáltalán: fellélegezhetek.

Ilyenkor azt mondogatom magamban: kaptam egy kis haladékot, ismét.
Annyi rossz dolgon mentem már keresztül életemben, annyi műtét, betegség miatt már kialakult az emberben egy félsz, már csak a rosszra tud gondolni, leblokkolja az ember agyát, gondolkodását, cselekvését - nekem igen, nem tudom más hogy van vele.

Merek elindítani egy "beruházást"...addig nem bólintottam rá, míg nem tudtam meg az eredményt. Ha minden igaz és jól alakul, új konyhám lesz, helyesebben fogalmazva új konyhabútorom.
(Milyen bolond már az ember....!!! Közben meg sír a lelkem belül, mert annyira hozzászoktam a régihez, már szorul a torkom a gondolatra, hogy az kikerül onnan, hogy el fog tűnni, amit 26 évig nézegettem, használtam, szerettem - de már nagyon ráfért volna egy felújítás - kértem rá ajánlatot, többe került volna, mint amikor megvettük.)
Egyébként nem dobjuk el, egy ismerősnek szüksége van rá, oda ajándékozzuk neki.

Dióhéjban talán ennyi.
Most örülgetek, nekem a mai nap a csúcs a héten: egy életet jelentő jó hír, korai kis tavaszi virágok, kék ég, nevető napocska.
Ez így elég is:)



Ez pedig a téli hunyor, ill. fekete hunyornak is mondják, igaz nem tudom miért fekete, mikor bordó :)



a zöme még bimbós
most bújnak elő, hónapokig virágzik, nagyon hálás kis növény, szeretem
ilyen zöld a lombja
egy tövet sajnos "kibarmoltam"...szedtem ki mellőle a télen elszáradt leveleket és véletlenül kitéptem ezt is, tövestől...behoztam, legalább itt él tovább :)

10 megjegyzés:

  1. Nekem soha nem volt bajom, de ez az egy eleg volt ahhoz, amirol irsz.Bennem si blokkolt mindent.
    Orulok a jo hirednek, majd a zuj konyhadnak:)majd pityeregsz de szeretni fogod az ujat, mint en a kocsival:Dnem tudom miert csinalom, de mar nem is banom, hogy ilyen vagyok.

    Nagyon szepek a viragok:)

    puszillak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretnék én sem már ilyeneket átélni, de ezt sajnos nem mi döntjük el.

      Köszi a kedves sorokat :) ♥

      Törlés
  2. Jó hírek! ♥
    De szépek ezek a tavaszi virágok. Tényleg üdítőek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom ki hogy van vele, de ilyenkor olyan üdítő a szemnek egy-egy kis színes folt a sáros, kopár talajon, amilyen az egész kert most.

      Törlés
  3. Akkor a hunyor ma neked hunyorgott! :-) Gyönyörű!!!
    De jó, már akartam írni és érdeklődni, hogy minden rendben e... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem hunyorgott :D be kellett másznom hozzá a sárba, de azért is bementem, látni akartam, mert lehajtja a fejét, én tartom úgy fel hogy fotózni lehessen :)

      Köszönöm, igen, amit írtam is: haladékot kaptam megint...Örülök, nem jó szorongásban létezni nap mint nap...

      Törlés
  4. Megértem a szorongásod, fiamnak volt őssejtbeültetése, minden kontroll, s főleg a PET CT-k hatalmas félelemmel járnak neki, mi lesz az eredmény? De: vége jó, minden jó. Ezek saját virágaid? Nálunk minden nagyon későn nyílik, egyedül ibolyabimbókat találtam a kertben. A hunyor ősz óta tele van velük, de nem tudnak kinyílni, pedig már úgy várom. Én így dobtam ki ülőgarnitúrát, többe került volna a felújítás, meg az új helyre be sem fért volna. Pedig 20 évig szolgált, szerettem, de eljárt felette az idő. (Még azóta sincs helyette...) Megszereted az újat is, olyan csodák vannak mostanában, elnézegetem itt-ott. Lassan besuhanó fiókok, tárolóhelyek, felületek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi mindenen mentem már keresztül, annyiszor vártam már eredményeket...aztán mindig egy nagy sóhaj, egy megkönnyebbülés és örülés az életnek.

      Igen, az enyémek a kis virágok, a hunyort évekkel ezelőtt kaptam az újságosunktól, ami ki van nyílva az a naposabb helyen van, az árnyékoson vannak a bimbósok. A kis hóvirág ez valami korai fajta, már három hete is bimbós volt, de akkor a nagy fagyoktól nem bírt kinyílni, de már most teljes szépségében pompázik.

      Minden újtól idegenkedek eleinte, annyira bele van rögződve az emberbe a régi, a megszokott...aztán szép lassan megszeretem.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.