2016. február 4., csütörtök

Ez még


bónusz volt nekem a mai napra.








15 megjegyzés:

  1. A képek szerint, nagy szél lesz holnap! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagymamám is mindig ezt mondta: vöröslik az ég alja, holnap nagy szél lesz meglásd! :)

      Törlés
    2. Az én nagyanyám is mindig ezt mondta, és igaz is. Azóta én is figyelem.

      Törlés
    3. Az a poén, hogy ez be is szokott jönni :)

      Törlés
  2. Nálatok ilyen az ég? Itt sötét és felhős volt az este. Jó lett a címlapod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, világszép idő volt ma a reggeli borongós idő után, vakító kék éggel, ragyogó napsütéssel. Estére jött az a felhő, ami azt a csodás naplementét adta.

      Köszönöm szépen, tavaszodok a fejléccel is :)

      Törlés
  3. Annyira szeretem, mikor ilyen vörös az ég alja... :-)
    És a hóvirágaidat is... :-)

    Off: Tényleg szép lett a blog. Már a tavaszt idézi. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajongok a szép égi jelenségekért!

      Köszönöm Chanson, már nagyon kell, szükség van egy kis tavaszi előzetesre :)

      Törlés
  4. Jaj, Nálatok ma volt ilyen? Nálunk tegnap... és annyira sajnáltam, hogy nincs nálam fényképezőgép...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű volt! azért ragadok fényképezőt olyankor én is.

      Törlés
  5. Neha neha eppen ilyen nalam is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én küldöm oda Neked! :))

      Törlés
  6. Hű! Én észre se vettem,Nálunk csütörtökön volt szélviharos idő.Szerda estétől.

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Köszi, az ég produkálta :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.