2016. február 6., szombat

Felrakom


...ezeket a képeket bejegyzésbe, mert nem tudok betelni vele.
Ma reggel, olyan hét óra körül így, ilyen színpompával kelt fel a nap - nem sokáig tartott, mert csak a szürkeség uralja az eget azóta is...



Megy ez nekem nagyon, ez a sütögetés... most sütöttem, többek között ezt is viszem este a jótékonysági bálba, mert batyus bál lesz, mindenki maga viszi az enni-innivalót. Múltkor csak sima sósnak csináltam meg és sajtot, magvakat szórtam rá.
Gondoltam, nem kell nekem mindet egy félére ízesíteni, így lett belőle túrós (volt egy kis maradék túróm, így felhasználtam bele), fahéjas, belül sajtos és sima sós.

Meg kellett állapítanom, hogy sajnos még mindig nem lehet abbahagyni az evését, csak már ha majdnem kipukkad az ember...

belül sajtos
túrós, fahéjas



10 megjegyzés:

  1. Mindkettőt megértem, én is nyeltem egyet, s most csinálok melegszendvicset. Én ma édeset készítettem, hidegen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kettőnknek nem nagyon szoktam sütni, mert ránk szárad, nem esszük meg. Most a bál miatt csináltam, amit elvittem, majdnem el is fogyott, az asztaltársaságnak is ízlett.

      Törlés
  2. Szégyelld magad! Most csak nyelem a nyálam... :))))

    Nálunk ma egész nap ragyogó napsütés volt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen megkínálnálak :))

      Törlés
  3. Te jó ég! Most vacsiztunk, de ezekből bevállalnék párat, még ha ki is pukkadnék. :-D
    Szép mosolygós kifliket sütöttél.. Jó bulizást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom hogy csinálom, de olyan jó puha a tésztája, még másnap is...arra gondoltam, hogy talán a kefirtől...nem tudom, de jó, az biztos :))

      Köszi, tényleg jó buli volt, csak el kellett jönnünk, mert holnap korán indulunk egy programra, nem akartunk sokáig maradni.

      Törlés
  4. Tényleg gyönyörű színek. A sütiről ne is beszéljünk! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már egy darab sincs belőle :) mondjuk ezt szeretem, ha elfogy hamar, mert akkor azt jelenti jó volt :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. most hétvégére is kell készítenem...de most csak sajtos lesz :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.