2016. február 10., szerda

Hazajáró


Közönségtalálkozó volt ma, a Hazajáró c. műsor két ismert személye egyenesen Erdélyből, Kászonból érkeztek Debrecenbe.
Kulisszatitkaikról meséltek. Már harmadszor láttam őket, nagyon szeretem a műsorukat.

Előtte Varga Csaba nagyváradi hegymászó a K2-es csúcsmászási kísérletéről mesélt, de sajnos a rendkívüli időjárási körülmények miatt nem sikerült feljutniuk, pedig hatalmas dolog lett volna, mert magyar hegymászó még nem jutott fel oda.
Ez a fiatal (rendkívül szimpatikus) srác tavaly megmászta a Broad Peak nevű csúcsot, ami a Föld 12. legmagasabb hegycsúcsa 8051 m-rel. A Himalája hegységben fekszik, a kínai–pakisztáni határon.

Szóval jó volt, érdekes volt.  Nagyon nagy élmény hallgatni Őket.


Varga Csaba






10 megjegyzés:

  1. Mondtad nekik, hogy jöjjenek hozzánk is? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jakab Sándorral beszéltem, kérdezgettem tőle pár dolgot, annyira aranyos, közvetlen pasi :)

      Küldtem felétek is őket :)))

      Törlés
  2. Hajrá fiúk!!! Nagyon szurkolok nekik! :-)
    Az ugrott be Messnertől, volt hogy 18 esetből 13 nem sikerült...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mesélte a srác, hogy a legoptimálisabb időszaknak vélt július végére tervezték a csúcshódítást, mikor minden statisztika szerint akkor van a legjobb idő, hát ez most rácáfolt, mert nem hogy a csúcsra nem sikerült feljutniuk, hanem a harmadik alaptáborból is le kellett költözniük, olyan szörnyű hóviharok voltak.

      Törlés
  3. Ez érdekes lehetett, szeretem az ilyen beszámolókat én is. És a Hazajáró műsort is szeretem. De jó, hogy el tudtál menni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira közvetlen és egyszerű emberek. Nekem valóak :D

      Törlés
  4. klaaaassz lehetett őket hallgatni, jól tetted, hogy elmentél
    (imádom a "Hazajárók"-at a tv-ben)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet kihagyni őket, harmadszor mentem el ilyen közönségtalálkozójukra. Még jó, hogy most nem vetítettek le egy összeállításukat, mert tavaly azon úgy sírtam, mint a záporeső...

      Törlés
  5. Szívesen hallgattam volna őket én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ekkora nagyvároshoz képest méltatlanul kevesen voltak...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.