2016. február 13., szombat

Korán


...reggel, WhatsAppon küldte a lányom. Visszaírtam: látom felébredtél... :D

Egyébként majdnem így mentem tényleg haza mindig a szülői értekezletekről. Nem azért, mert rosszak voltak a lányok vagy rosszul tanultak volna.

Áááá, erről soha nem volt szó. Végig kitűnő volt mindkettő és lányokról lévén szó, a magaviseletük sem volt soha rossz.

Inkább a többi szülő hozzászólásaitól, beszéd modorától, viselkedésétől, nagyzásától - meg még jó pár dologtól -  egyenesedett ki a hajam folyamatosan.
Nagyon nem bírom az alakoskodást, a nagyképűsködést. Az mindig felborzolta az idegrendszerem.

Aztán ha hazamentem, leadtam parodizáltam milyen volt  a szülői értekezlet...a lányok a mai napig is emlegetik, mert dőltünk a nevetéstől :)


Szóval ezen korán reggel jól elrötyögtünk a lányokkal.
Zajlik az élet... :)

14 megjegyzés:

  1. Mindig úgy gondoltam velem van a baj, soha nem mertem erről az érzésről beszélni. Egyszer ott hagytam, mikor az egyik szülő ötödszörre szólt közbe megkérdezni az ő "Tündikéje" jól viselkedik, úgy viselkedik, nem úgy viselkedik stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én pont ilyen...szörnyű volt nézni sok szülő "nyalását" brrrrrrr...az nem az én világom volt. Én soha nem is mentem oda a szülői végén nyalizva kérdezni, jaj hogy viselkedik az én csemetém. Tudtam, hogy jól és kész :) a tanulással sem volt semmi baj,akkor meg mit nyálazzak ott? :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Azt mondod? egyébként meg tényleg jó :))

      Törlés
  3. Én abban az időben nem tudtam órákat sorban állni. Egyszer volt gondunk, de az ofő nem engedte ill.javasolta, hogy lépjek, mert matekból máshol megszívathatja a tanár a fiamat. Igaza volt, csak a korrepetitora dühöngött, hogy a kapott jegyeknél többet tud a fiam. Hamar megismerte az igazságtalanságot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem én azt, hogy tudni szeretne a gyerekéről valaki, persze ez természetes, csak a módszer ahogy tette némelyik szülő...na az nem jött be nekem.

      A másik nagyon nem szeretem dolog az igazságtalanság...

      Törlés
  4. Válaszok
    1. :) Tessék komoly maradni! :)

      Törlés
  5. Jó Neked!!Nem tudod milyen szégyenkezni... legszívesebben elsüllyedtem volna , minden szülőin...Nagyon jó tanuló volt a fiam, de a viselkedése... Komolyan mondom, olyan sziggoral és tudatosan neveltük... mégis, katasztófális volt...Mindig talált egy ilyen jó viselkedőt ...mint Ő..Szülőértekezleti napon már 6 órakor lefeküdt aludni, mert álmos... Mindig mondtam, ha majd egyszer neki is lesz gyereke, megtudja, milyen ha földbe döngölik a gyereke miatt.. Nem jött be, mert egy kitünő viselkedésű, tanuló gyerekük, van...és azt sem tudják, mi az hogy gyerekprobléma...Példás, ami az iskolákba elnyerhető, megnyerhető... ott van... Persze azért büszke vagyok a fiamra.. mert sok mindent elért... szorgalmas, rendes ember lett belőle...és az unokámra is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vera, ha most azt mondom, hogy ez szinte már természetes, hogy egy fiú eleven, fékezhetetlen gyerek-ifjú korában. De látod, mégis jóravaló, szorgalmas ember vált belőle!
      Ha nekem is fiaim lettek volna, tuti hogy nem úszom meg én sem a szülői értekezleteket :))

      Törlés
  6. Utálom a szülőiket, ha lehet kihúzom magam. A gyerekem meg azt utálja, hogy az anyja kihúzza magát, ha lehet... :-)
    Sosem értettem, negyedórás mondanivalót, hogy lehet elnyújtani másfél, vagy akár három óráig... Én legjobban az "ilyen hülye az osztály, olyan hülye az osztály" osztályfőnököktől kapok kiütést. A "legyen havi 5ezer ft az osztálypénz" szülőkről nem is beszélve. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nekem nem kell járni szülőire jó régóta, de mindig emlékezetesek maradnak az biztos, főleg mikor itthon jól kirötyögtük magunkat rajta :)

      Na jah, mindig mindenütt vannak olyan szülők a "legyen havi 5ezer az osztálypénz" ...

      Törlés
  7. JO a kep nagyon, mega tortenet is:) itt szerencsere erre nincs lehetoseg, amiket felsoroltal.
    Egy evig jarta fiam odahaza iskolba:)fel evkor az osztaly 85 szazaleka bukasra all matekbol.Mint meselte a fiam magatartasbol kaptak sokan egy oran 3 karot is, plusz a tanar 20 perc kesessel erkezett az orara mert a folyoson beszelgetett.A szuloire bejott az igazgato a bukas aranya miatt.En felszolaltam, ha ennyire gond van kerdezzuk mega gyerkeket.KOvetkezo szuloin veluk egyutt mentunk, kiderultek az igazsagok:)a gyerekek elveztek a szuloit, ev vegen szinte senki nem bukott meg.
    Itt mindig gyermekkel egyutt kell menni szuloire, mert en is azt tartom, azert mert valaki felnott, nem biztos, hogy igazat allit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nagyon jó ötletnek tartom, hogy ott vannak a gyerekek is, elvégre róluk szól(na) a történet. No itt nem valósul meg soha, szerintem...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.