2016. február 28., vasárnap

Motyogás


fotó: internet


Megállapítottam: nem jó nem aludni éjszaka. Ezerszeresen pörögnek a gondolatok, néha rossz irányba is, mert csak negatív dolgok jutnak eszembe. A féltéstől, az aggodalomtól.

A vége mindig úgyis az, hogy bőgök. Fojtottan, bele a párnába, paplanba - ne ébredjenek fel a többiek.

Ideje lenne összeszedni magam.
Olyan erős vagyok (fizikailag...a hegyet is elhordanám...) de lelkileg volna mit építeni magamon. Bár túl sokat már nem tudnék változni. Öreg fát már nem lehet átültetni...

Egyébként meg ki mondja meg ki az erős? és mikor? miben? muszáj mindig mutatni a nagyon bátor hűűű de erős nőt és szálfaegyenesre húzott háttal menni?

Kicsit, nagyon kicsit hagy roskadjak már össze - néha.

21 megjegyzés:

  1. Dehogy muszáj! Ki mondta ezt a hülyeséget neked?

    VálaszTörlés
  2. Vigyázz a kívánságokkal,bocs de ez jutott eszembe. Saját példám, az élet néha produkál.

    VálaszTörlés
  3. Persze, roskadozunk időnként, csak ne váljon állandóvá!
    Egyébként az én agyam is akkor kattog leginkább rossz irányba, ha nem tudok aludni... tudod, ezért szoktam rá, hogy nem a bárányokat számolom, hanem a Pásztorral beszélgetek :)

    VálaszTörlés
  4. En szinte mindig magamnak, magamban sirok, mert tudom milyen nehez mas sirasaval valamit kezdeni.Szerncsere jol alszom, ha tehetnem ataludnam a telet:) de ismerem azt is, amirol irsz..ejjel az erzekszerveink felerosodnek, minden mashogy hat.Neha kell egy jo siras, utana azert valamivel konnyebb minden.Bizom benne Nalad is igy lesz! puzillak:)

    VálaszTörlés
  5. Nem szégyen az, ha néha "összeroskad" az emberlánya! Utána az aggodalmakat feldolgozva, megerősödve sokkal egyenesebb háttal tud menni.
    Bizony, nekünk anyáknak kijut ebből az érzésből is! Szurkolok neked, hogy minél előbb térjen vissza a régi, kedvedre való éned!
    Megtapasztaltam már én is ezeket az álmatlan éjszakákat, és nagyon jól tudom hogy miről írsz.
    Fel a fejjel és csak pozitív dolgokra gondolj ezután!

    VálaszTörlés
  6. Pipulka, Holdgyöngy, Kata, Palkó, Ágnes, Mancoka : most csak annyit írnék: köszönöm, köszönöm, köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  7. ismerős érzés
    pedig éjjel ALUDNI KELL-ene

    aztán amit éjjel sző, nappal átgondolja (vagy átírja:))))

    annyi jó van:
    Oscart nyert a Saul fia,
    ma egy új hét kezdődik, és ez a legtisztább napja még,
    és ma már nem fog esni az eső, és
    mindjárt vége a februárnak
    és kezdődnek a színek, a hangok, az illatok, a fények,
    és lehet terveket szőni a nyárról
    és
    ...annyi minden még

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utóbbi időben nagyon rosszul alszom és ez nem jó, mert annyi felé elkalandozik a gondolatom és tényleg az a baj, hogy előbb-utóbb csak a negatív dolgok pörögnek az agyamban.
      Egyetlen mentségem, hogy a féltés váltja ki belőlem...Nincs baj, csak nehezen tudok feldolgozni történéseket.
      Tudod, ez az örülök is meg sírok is szituáció van.

      Értékelem a jókat, nagyon is! most pld. azért szaladtam a géphez, hogy megnézzem a híreket az Oscarról. Még könnybe is lábadt a szemem tőle...
      És igen! jöhetnek a színek, a fények! minden, ami feldobja az embert :)

      Törlés
  8. "Egyébként meg ki mondja meg ki az erős? és mikor? miben?"
    Te magad, magadnak. Nem tartozol senki másnak számadással, csak magadnak. Ha ezt megérted, nem szenvedsz attól, hogy mások mit gondolnak, várnak el Tőled.
    Van bárkinek is joga ahhoz, hogy azt mondja most nem vagy elég erős? Honnan tudhatná, hisz nem a Te életedet éli. Ahogy Te sem az övét.
    Az értékrendjeinket magunkban kell felállítani és nem másoktól "elvárni", mert akkor sosem a saját életünket éljük, hanem egy másoktól függő "rabszolgasorsot".
    Kívánom, hogy találd meg önmagad a saját értékeivel. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, amikor nem tudom magamnak sem azt mondani, szedd össze magad! mert túl gyenge vagyok, mert túl sok van akkor rajtam. Itt nem arról van szó, hogy mások mit várnak el tőlem, mert ez most abszolúte családon belüli eseményről van szó, kívülálló semmit nem lát/tud a gyötrődéseimről.
      Csak magamnak roskadozok most itt, míg friss az "élmény" - aztán lehiggadok, egyenesbe jövök.
      És jön az online kapcsolat... Csak tudnom kell, hogy jól van, ennyi elég...

      Törlés
  9. én azt gondolom, nem kell végletekben gondolkodni: nincs csak fehér, meg csak fekete: szélsőségnek tartom a "csak magadra figyelj", meg a "ne törődj senkivel" elszólásokat, mert hát ugye KÖZÖSSÉGBEn élünk, és hatás-ellenhatás sorozataiban. Nem azt mondom, hogy nem kell egy saját irányvonal (pontos értékrend), mert akkor tényleg hányódunk, de ez az irányvonal ésszel irányítható, értelemmel, nem kőbevésett parancsok, még a "szedd össze magad" se (ez is megérne egy misét)és igenis kellenek mások (ha meghallgatom az észérveiket még nem leszek a rabszolgájuk)
    és lássuk be, mindenkinek joga van megroggyanni, és erőt meríteni, vagy pihenni
    (mondjuk pihenni tényleg nem árt, többet kellene aludni ♥

    figyu
    nem egy-egy mondat a lényeges: az egész kapcsolat számít, a benne zajló események teszik értékessé...örülök, hogy rágódsz a családi történéseken, tervezel, agyalsz, mert azt jelenti, van családod, és RÉSZE VAGY ♥
    és az agyalásod is egy folyamat: van csúcsa és van lecsengése
    (anélkül, hogy görcsölnél, jajmindjártmindjártösszesezdemmagam)
    nyugi
    :)*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, lehetnék én egy összeszedett, kemény, erős nő. De nem vagyok és igazad van, nem is kell annak lenni mindig és az a szerencsém, hogy elég hamar "magamhoz térek".
      Köszönhetem azt annak is, hogy milyen a párom: nem engedi, hogy magamba zuhanjak, ismer milyen vagyok, hogy kimondhatatlanul szeretem őket és aggódom folyamatosan értük.

      Nehezen emésztek meg változásokat még úgy is, hogy ésszel értem, tudom, elfogadom: ennek így kell történnie, mert ezzel a lányom fog hatalmas előnyt nyerni, jó lesz neki, tanul, okosodik, világot lát - miatta vagyok most ilyen változékony hangulatban. Elutazott Németországba, ott lesz egy évig. De már mosolygok, mert jönnek az üzenetek, képek és megígérte, hogy minden nap ír és itt lesz nekem/nekünk :) ❤️

      Törlés
    2. ja, Németországba? ezt nem tudtam
      akkor teljesen megértelek
      és nagyon szorítok neki, nektek♥

      Törlés
    3. Igen, kiküldte a cége egy évre.

      Köszönöm Neked! ♥

      Törlés
  10. Mindent leírtak előttem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Le! és már én is jobban vagyok...

      Törlés
  11. ajándékszínező:))
    http://www.anyacsavar.com/anyacsavar-ajandek-szinezo/

    Mindenkinek aki szeret színezni, és aki ilyen jó anya, mint te

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohhh, köszönöm szépen :)

      ma is szemeztem a Libri könyvesbolt kirakatában egy színezővel, Kincses Óceán.

      Törlés
  12. Többiek már mindent leírtak... Nem könnyű...és most ahogy olvastam a megjegyzéseket, akkor döbbentem rá, hogy Anyú vajon mit érzett, amikor a kollégiumba voltam, se hazautazás, se telefon nem volt...Maradt a levél...
    Mindig szorongás fog el, mikor a mi fiunk is az új terveiről beszél... hívják ki... az unokának még 2 éve van hogy végezzen,, menni akar Ő is... de az anyjuk nem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ilyenkor döbben rá az ember, hogy a szüleink lehet ugyanezt érezték, mikor mi kiröppentünk otthonról.

      Vera, nem lehet megállítani Őket. Ha menni akarnak, úgyis mennek. Mi meg maradunk és aggódunk értük.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.