2016. február 29., hétfő

Öröm


fotó: origo.hu

14 megjegyzés:

  1. végül megnézted a filmet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MÉG nem. Sajnos nem tudtuk összehozni rá az IDŐt. De nem fogom kihagyni!!!

      Törlés
  2. Úgy örülök én is!!!!
    Szeretem visszanézni az oscar-díjátadókat!
    A kedvence amikor Anthony Hopkins megkapta az Oscart a Bárányok hallgatnak-ért, Jodie Foster, szint kiugrott a székből olyan boldog volt... :))) Jó látni, ha emberk örülnek egymás boldogságának...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek különösen örülünk, annál is inkább, mert nem kényeztetett el bennünket eddig a világ Oscar díjakkal :) Figyeltem egy felvételen az arcát Nemes Jeles Lászlónak, mikor ment ki átvenni a díjat: szerény, szinte szégyenlős mosoly és boldogság. Megérdemelték.

      Törlés
  3. Ez azért nagyon jól jött kishazánknak. Örülök nagyon :)
    A filmet még én sem láttam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem, de attól még örülhetünk!

      Törlés
  4. Neked is azt írom, amit Tiffanyldának: bocsánat, ha ünneprontó leszek - én biztos nem fogom megnézni. A csapatmunka, meg a díj egy dolog. A valóság meg a másik.
    http://mandiner.blog.hu/2015/05/27/mufaj_lett_a_holokauszt_kenyelmetlen_gondolatok_a_saul_fiarol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy ünneprontó, mindenkinek megvan a véleménye, a Tiéd ez. Nincs ezzel semmi baj, de tényleg!
      Én megnézem, mert érdekel és azért is, mert nyáron készülök elmenni Auschwitzba.

      Törlés
  5. az Oscar-ról sok szépet hallani, tegnap Alinda műsorában említették J.Fonda Életmű-Oscar-ját, még a sztorin is képes voltam pityeregni:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ez természetes, most minden erről szól, mindenféleképpen nagy érték ez az országnak is.

      Törlés
  6. ki tudja, mi a valódi valóság? kinek mi
    mindenféle vélemények lehetnek (vannak), mert hát mindenféle emberek vagyunk, és mindenféle pillanatnyi véleményekkel :))
    nem rosszabb, vagy jobb egyik sem, nem egymással harcolnak a vélemények, csak szempontok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén, ledöbbentem mikor elolvastam az aranyos fodorka által mutatott linket...

      Egyébként én így csinálom: elolvasok (majd') minden kritikát arról a filmről, amit készülök megnézni.
      Megnézem a filmet és ha nekem tetszik, nem érdekel semmilyen külső vélemény, hisz arra van szükségem, ami NEKEM tetszik. Ugyanez van a színházi előadásokkal is. Bár ott sokszor egyezik a véleményem a kritikusokkal :))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.