2016. március 7., hétfő

Ahhh



...szusszanásnyi idő.
Illetve az van 'sok', időm :) most van az a fázis, hogy nézem a festőket, hogy dolgoznak. Semmihez nem lehet fogni, csak bámulni és várni...
Beszélnek annyit, de annyit, elég hallgatni, igaz legalább dolgoznak és haladnak is.
Tudjátok, kétszer örül az ember a festőknek: mikor megérkeznek meg mikor összepakolnak és elmennek...
Per pillanat Pesten vagyok, ma kezdték a festést a lányoméknál, már pont elég a káosz ahhoz, hogy időnként végigszaladjon bennem az ideg: mikor leszek én ezzel kész?????? mindegy, a hét erre van szánva, tudom leszek olyan fáradt esténként, hogy vinnyogni fogok a fáradtságtól, de reggelre kialszom és másnap megyek tovább.

Így most van időm arra, hogy megosszam veletek életem egyik legnagyobb élményét...Túl sokat nem fűznék  hozzá, elég annyi: ez volt a korona, a csúcs a túrázásaimra...
Életre szóló élmény. Majdnem "féllábú" vagyok most (bal térdem tropára menve...), de ha ezt kihagyom, sosem bocsátom meg magamnak :)
Tudom, érzem: nem tudnám még egyszer megcsinálni, báááár...sosem lehet tudni. Vagyok annyira fanatikus, hogy nekivágjak újra...és újra. Ha a lábam engedi, még egyszer szeretném végigjárni ezt az utat...
MINDENT megér. Fájdalmat, nyavalygást, fáradtságot.
Mindent.
De legfőképp az érzést: megcsináltam! feljutottam! ügyes vagyok! én, aki éppenséggel már nem mondható fiatalnak és nem egy Claudia Schiffer modell alkatú nő vagyok. Mondjuk úgy: megasszonyosodtam :D  De!! én mentem elől...simán elhagytam, otthagytam a többieket...azt mondták, olyan voltam, mint egy zerge - hahaha, jó nagy zerge volt az akkor :D

Remélem nem úgy jött le, hogy mekkora dicsőség ez meg micsoda különlegességet vittem véghez. Neeeem, egyszerűen "csak" boldog vagyok, hogy ott jártam, hogy megcsináltam...
Ez erőt adott nekem.
Felkészített a rám váró szívásra festésre :D

(A várakozásban jobban elfáradok, mint a munkában...még holnap itt lesznek a festők, utána teljes gőzzel belevetem magam a helyreállításba)
Isteni festékszag van...szeretem:) ez az érzés valahogy párosul a tisztasággal. Ami lesz, ha minden kész lesz. Mármint tisztaság.
Egyszer...

Tudjátok...kis türelem, míg betöltődik a videó! a video megállítható, mert két másodperces vetítésre van beállítva és nem nagyon lehet elolvasni a hosszabb szöveget néhány helyen.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox

15 megjegyzés:

  1. Névtelen3/07/2016

    Gratulálok! Csoda szép helyen jártál. Még egy szem blogos fiú. :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok ehhez a hódításhoz. Élmény volt nézni, amit nem láttam elképzelni. Köszönöm,hogy megosztottad velünk. Jó munkát, kitartást.

    VálaszTörlés
  3. Hú! Ez csodás volt!!!! Megértem, hogy diplomamunkának érzed, ide azért kelhetett egy kis állóképesség és erőnlét. Büszke lehetsz magadra.
    Gyönyörűek a képek is!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen Holdgyöngy, Katici és a még egy szem blogos fiú:)

    VálaszTörlés
  5. Bizony kár lett volna kihagyni, de még nagyobb kár lett volna nekünk megmutatni! Gratulálok a teljesítményedhez! Irigyellek!(jó értelemben)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm Mancoka és Kata! :)

    VálaszTörlés
  7. GYÖNYÖRŰ! Szép teljesítmény!
    És a videó is :)

    VálaszTörlés
  8. En is gratulalok!! meg igy a szobabol nezve is csodalatos, el tudom kepzelni milyen lehetett ott lenni.Tolem kapsz egy oklevelet:) a takaritasert is!

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok!gyönyörű fotók!

    VálaszTörlés
  10. Palkó, Ágnes, Vera: köszönöm szépen! :)

    Bocs, hogy így írok válaszokat, de csak éppen hogy bekukkantok ide.

    Fél szemem azért rajtatok van!! :)) majd visszaolvaslak Benneteket, ha lesz egy kicsivel több időm.
    Ölellek Mindannyiótokat! :)

    VálaszTörlés
  11. Ha valaki én vagyok az, aki tökéletesen megért.(én 43 évesen - egyedül- 2864 m-en éltem át.)
    Soha, senki nem veheti el tőled ezt az élményt, mindörökre büszke és boldog lehetsz amiatt, hogy megtetted!!! Nagyon jó lesz visszagondolni rá egész életedben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűűű, az nem semmi volt a 2864 méter!! Nekem a legtöbb 1629 méter volt, Görögországban az Ainos hegy tetején egy naplementét néztünk...Na, az sem semmi volt :)

      Utólag jutott eszembe, hogy úgy írtam erről a kis csúcs hódításról, mintha legalább is a Himalájára másztam volna fel... :) de nem baj, jól van ez így. Nekem hatalmas élmény volt, mert meredek és nehéz volt a terep, össze sem lehetett hasonlítani az addig "hegymászásaimmal".

      Igen, ez már mindörökre az én szuper érzésem lesz :)

      Törlés
  12. Nagyon jó volt nézni a videót! Ide én is vágyom eljutni, nem tudom valaha sikerül-e, de hátha. Ott még milyen szépen művelik a földeket, fentről különösen jól látszik.
    Ügyesek voltatok, gratula a csúcshódításhoz! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ott minden talpalatnyi földet művelnek! Néhány helyen ha látnád milyen köves az a talaj! nem is tudom hogy él meg benne bármi is, de mégis felszántják és vetnek bele.

      Köszi szépen, örülök neki, mindig is örülni fogok, ha eszembe jut: ott jártam és szívből kívánom, tapasztald meg milyenek ott az emberek!! :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.